BCC Whitening | Haarproducten & Verzorgingsproducten | JohnBeerens.com En, beviel het? Werden je tanden echt witter?
ik lees mee. geen ervaring hiermee. wel gehoord dat thuisproducten minder goed werken en minder lang effect hebben dan een professionele whitening bij de tandarts/mondhyg en soms ook gevaarlijk kunnen zijn.
geen ervaring mee wel weet ik dat je tanden en tandvlees goed moeten zijn.. een klein gaatje of tandvleesbeschadiging en dan kan het heel pijn gaan doen
Is gewoon slecht, net als alle andere tandenblekende middelen. In die huismiddeltjes zit vaak een kleine korrel waarmee je glazuur steeds geschuurt wordt en bleken is niet goed voor je tanden. Wij doen bleken echt sporadisch als het echt nodig is voor iemand (en diegene dat dus echt perse wil) omdat het niet permanent is en je tanden er erg gevoelig van kunnen worden en broos. en 10 minuten spoelen met 1 THEElepeltje spoeling? onmogelijk
Wordt zo'n behandeling bij de tandarts vergoed, mits hij dat nodig acht en het niet puur voor de luxe is?
Mijn tandarts raadt die huis-bleekmiddelen echt af. Hij zegt dat je het nooit echt gelijkmatig kunt opbrengen en je heel snel kleurverschillen krijgt. Ik heb mijn tanden een paar maanden geleden laten bleken door de tandarts. Nou ja, ik het het thuis gedaan, maar bij de tandarts is een bitje aangemeten, en ik kreeg daar de bleekgel en uitgebreide instructies. Iedere avond ging ik met mijn bitje met gel slapen, en na 2 weken was het resultaat echt mooi. Niet overdreven wit, maar veel witter dan ik had. Oke, je tanden worden na verloop van tijd wel weer wat geler, maar het resultaat blijft zichtbaar. Volgende keer hoef ik alleen maar de bleekgel te kopen (iets van 50 euro), ik kan het bitje hergebruiken. Mijn tandarts vindt het trouwens niet slecht voor de tanden, ze worden wel tijdelijk gevoeliger maar dat herstelt zich weer. Alles bij elkaar was ik tussen 300-400 euro kwijt, volgende keer dus veel minder. Volgens mij wordt het altijd als cosmetisch gezien en dus nooit vergoed door een verzekeraar.
nee, het is namelijk cosmetisch. tanden bleken is namelijk nooit nodig. Ik bedoel met nodig achten dat als de patient en echt wil en de tandarts ermee instemt omdat de tanden bijvoorbeeld keigeel zijn en het niet mooi is.
ik zou nooit iets op mijn tanden smeren of met een goedje spoelen wat mijn tanden gaat bleken. het is allemaal ontiegelijk slecht voor je glazuur lijkt me. alleen het woord al bleken! iekkss... ik heb dan ook geen ervaring met het product.