hello ladies Kan iemand mij vertellen of bovenstaande "kwaaltjes" erbij horen of dat het toevallig is.. Ik heb totaal geen fut of zin om iets te ondernemen,ben niet moe ofzo maar gewoon megalui lijkt het wel...? Wel erg vervelend ,want je doet zeer weinig...(de nesteldrang komt pas veel later he...jammer!) Verder heb ik het over het algemeen behoorlijk koud en wordt ik geregeld wakker smorgens met hoofdpijn.,die dan ook nog even een poos aanhoudt..!Wat ik normaal gesproken nooit zomaar heb... Wie weet het verlossende antwoord of weet iets waardoor ik weer een beetje meer energie ga krijgen..Sporten werkt averechts helaas..Dat deed ik nl graag. Of zit ik gewoon in mijn beginnende herfstdip op mijn roze wolkje? kan het me niet voorstellen Groeten Willempie
Ik herken die eerste twee heel goed. Ik ben al best lui van mezelf, maar nu komt er bijna niks meer uit mijn handen. Ik zit het liefst op de bank niks te doen. En ik heb het ook al de hele dag koud. Ik denk dat het eerste er wel bij kan horen. Koud weet ik niet. Misschien inderdaad toeval.
alledrie de symptomen kunnen zeker te maken hebben met je zwangerschap, hoofdpijn zonder reden heb ik tot een paar weken terug iedere dag de hele dag gehad en was ineens over, de kouwelijkheid kan omslaan in opvliegers en die 'luiheid' wordt over een paar weken wel minder, dan krijg je voor een paar weken weer meer energie en voel je je goed, de laatste paar weken kan dit weer terug komen. de oorzaak van dit alles: hormonen! hahaha