Gevonden heb ik: Raisa Een meisjesnaam. Het betekent roos. Ik weet eigenlijk niet eens echt hoe je het uit moet spreken, maar als ik het uitspreek zoals je het schrijft lijkt het best een leuke naam. Wat vinden jullie?
lijkt een beetje op een arabische naam... ik heb niets met arabisch (achtige) namen. Maar hij is zeker niet veel voorkomend.
Het is een russische naam. Maar ik ben nog druk verder aan het zoeken. Ik dacht dat een jongens naam moeilijk was, maar dat was zo klaar. Een meisjesnaam is echt moeilijk
dat is wel grappig. Dat hadden wij met de naam amy. Iemand vond het een geweldige naam, maar mijn buurvrouw heeft dus een hondje die heet amy,
Mijn neefje heeft toevallig een vriendin en die heet zo, ben er niet echt kapot van. Als jullie het een mooie naam vinden moeten jullie 'm gewoon op jullie lijstje zetten!
Mooie naam. Heb zelf ook een aparte meisjesnaam uitgekozen. Volgens mij is die ook Russisch. Maar moet hem natuurlijk nog even voor me houden totdat ons kleintje geboren is. Gok zelf op een jongetje hoor maar weet het niet zeker. Silly
Is wel een aparte naam ja. Wij DACHTEN altijd al een jongensnaam te weten, en toen ik zwanger was waren we binnen een minuut uit de meisjesnaam en over de jongensnaam hebben we nog heeeeeeeel lang gedaan, haha
De moeder van een vriendin van mij heeft een witte persische poes die zo heet. Het is inderdaad wel een mooie naam hoor, alleen zag ik meteen die kat voor me met zijn platte snuit...
Hij is inderdaad russisch, de vrouw van Gorbatsjov heet zo, daar ken ik hem van. Ik heb altijd gezegd dat ik, als ik ooit een kind zou willen en het zou een dochter worden, haar Raisa wilde noemen. Maja, nu ben ik dan zwanger en ga ik liever voor een nederlandse naam, hoewel ik Raisa nog steeds een mooie naam vind.
Grappig vind ik dat, als je dan een huisdier voor je ziet, dat herken ik ook bij veel namen. Ik ga eigenlijk ook voor een nederlandse naam. Omdat we allebei erg nederlands zijn en mijn vriend een nederlandse achternaam heeft. Dan vind ik het mooier klinken. Ik ben dan wel half italiaanse, maar dat zie je dus niet( behalve dat ik niet zo groot ben). Ik vind het wel leuk om te lezen dat mensen ook weer iemand kennen die Raisa heet. Ik had er namelijk nog nooit van gehoord, tot ik het zag staan.