Tenzij het de polite of de brandweer is, ga ik echt niet naar de deur voor iemand die 4 keer op mijn bel drukt, wat een onbeschoft gedrag! Nu heb ik in ons nieuwe huis geen bel, dus dat scheelt weer, en hier op het 'platteland' komen ze tot nu toe niet langs gelukkig, maar vroeger toen we nog in een huurhuis woonden hebben we wel een paar keer dat soort lui aan de deur gehad. Dit antwoord was altijd goed voor een snelle afhandeling: We hebben een overeenkomst via de woningbouw voor gezamelijk inkopen....... Dat staat niet in hun script denk ik 8)
Nou ik zal je nog sterker vertellen, bij mijn broertje zijn ze aan de deur geweest en die heeft NEE gezegd wel 20 keer. Kreeg hij 2 weken later een brief waarin ze bedanken dat hij overgestapt is!! Heeft de verkoper gewoon zelf een nep handtekening onder het contract gezet helemaal gek zijn ze daar!! Hij heeft gedreigd met een rechtzaak en nu hebben ze het nepcontract verscheurd. Ikzelf werd ook gebeld door die mafketels en maar drammen en drammen ondanks dat ik zeer onaardig was en NEE bleef zeggen. Heb kwaad opgehangen, wat denken ze wel niet daar bij Oxxio :x:x