Ik ga idd zo'n sticker aanvragen, las ik ook op de telegraaf. Hopelijk helpt zo'n sticker! zal nu even naar de site van kassa en meteen even 1 aanvragen
haha ik heb de batterijen uit de deurbel gehaald En zo'n sticker is ook wel een goed idee alleen steun ik hier de plaatstelijke dingen vaak wel en die verkopen ook aan de deur.. zal het wel eens met manlief overleggen.. Ben errug blij met onze buurman haha.. Belde om 23.00uur vanaf zijn werk nog even op hoe het was en of er nog weer gebeld was.. Dat was niet het geval.. Kan hem trouwens altijd bellen mocht het nodig zijn, hij werkt 10 minuten verder op
pfff doe ook echt nooit open en heb daar mijn rede voor we woonde in een flat en er werd bij mijn bovenbuurvrouw aangebeld ze riep voor de deur joeee wie is dat? de man zei ik ben het henk heb je voor mij een pak koffie te leen. (henk is de buurman naamplaatje op de deur jannie en henk) mijn bovenbuurvrouw deed open voor de buurman. verrassing.......een verwarde jongeman met een ouzzie(of hoe je t ook schrijft) mijn bovenbuurvrouw gilde en stampte op de grond ik als kind werd er ook wakker van) mijn vader wou naar boven maar mijn moeder hield m tegen. mijn vader belde haar op. buurvrouw gaat alles goed? ja hoor ik ga nu ophangen....raar.... mijn vader belde politie en voor hun viel een puzzeltje inelkaar. er was een man onder invloed van drugs in een cafe wezen schieten en die was gevlugt en per toeval onze flat in gegaan. hij heeft mijn buurvrouw gegijzeld 23 minuten lang. baby lag in bedje. bij ons thuis brak de paniek uit mijn vader die steeds haar belde en zei die snel weer ophing was verdacht mijn moeder in de zenuwe en ik als kind heb dit echt meegekregen. dus ik doe zekers niet open..... pffffffffff heel verhaal geworden
Mirell Jeuj wat een verhaal zeg.. Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.. Ben zelf niet gauw bang te krijgen (nu trouwens ook niet) maar hier krijg ik wel de kriebels van..
Brrr, wat een enge verhalen allemaal! Ik doe nu steevast mijn gordijnen dicht, sinds hier een paar weken geleden ingebroken is bij mijn buren en ik de inbreker op heterdaad betrapt heb. Maar wat ik het enge vind: er schijnen hier de laatste tijd dus inbrekers rond te lopen die aanbellen, en als je niet opendoet denken ze dus juist dat je niet thuis bent! Wat is dan wijsheid? Ik zit ook niet te wachten op een kerel die mijn deur/raam openbreekt terwijl ik alleen op de bank zit en mijn moppie boven ligt te slapen...
Ik denk dat als ze naar binnen willen komen, ze dit ook wel proberen.. of je nu de deur open doet of niet..