Was vandaag gezellig met mijn 2 kindjes van 4 en 2 naar Rio aan de rijn in Arnhem. Mooie bonte parade en daarna het slotfeest op het marktplein. Heel druk en mooi weer. Uiteindelijk maar richting bus gegaan om naar huis te gaan, want ja ik vond het iets te druk daar op die plekken en voelde wat druppels. Ging half 7 weg. Kom ik thuis krijg ik te horen dat er 3 neergeschoten zijn daar precies op de plek waar ik ook stond rond ongeveer om 7 uur!! Tot nu toe is er bekend dat er 1 dode is.. Het was een hele mooie dag helaas heeft het zo moeten eindigen. Wat een mafkees zeg, schiet zo ineens om zich heen. Wat ben ik blij dat ik niet ben gebleven en precies op tijd weg ben gegaan met me kindjes
nou pfff je moet er toch niet aan denken.. lijkt me zo iets verschrikkelijks ook om bij zo iets te zijn als het gebeurt... gelukkig was je op tijd weg..
Jeetje je moet er niet aan denken wat er gebeurt zou kunnen zijn als jij daar nog met je kinderen had gestaan. En dan de paniek die waarschijnlijk uitbreek en dan je kinderen kwijt raken in de menigte...kippenvel krijg ik alleen bij het idee al,laat staan dat ze geraakt zouden worden...
ja ik had de buggy mee, de kleinste in de buggy de ander stond er zo op achter. Als ik daar stond midden in de paniek liepen ze zo mijn kinderen omver denk ik, pff ik moet er niet aan denken of dat ik er niet meer zou zijn of 1 van me kinderen! Brrr.. ik ben echt blij dat ik op tijd weg ben gegaan.
Nou precies je moet er inderdaad niet aan denken. Op telegraaf staan nu ook foto's ook van 1 van de slachtoffers. De telegraaf publiceerd ook maar alles!
ja hier gister ook drama.. jij vroeg nog niet in arnhem??? vandaag dus wel.zag het net op nieuws nijmegen en arnhem wat een zooi allemaal.nou wees blij dat je het niet heb meegemaakt
Jeetje gelukkig was je op tijd weg! Een vriend van ons was vorig jaar op de plek waar het toen gebeurde. Gelukkig net ver genoeg ervandaan. eng dat tegenwoordig ieder feest af moet lopen in drama.
Idd, bijna ieder feest gebeurd wel zo iets ergs. Ik ga er gelukkig ook niet vaak heen. Ben niet zon feestganger, haha. Bovendien blijft het ook wel leuk als je niet vaak naar festivals ofzo gaat. 1x per jaar vind ik wel genoeg. Dan is het extra gezellig Mja dat vind ik
Mja de bonte parade was wel erg top hoor! En nog optredens op de kerkplein achter was ook erg leuk. Chineze sfeer daar, leukleuk. Mja, voor de mensen die in de avond wilden feesten daar is het verpest. Mja ik heb 2 kindjes om voor de zorgen en die naar bed moesten dus ik moest wel naar huis haha. Anders was ik wel gebleven..