Ik ben wel boos op het feit dat de klantvriendelijkheid ver te Oenis.. Ok meter kapot.. Ok we betalen pas 3 jaar teveel.. Ok dat kan.. Vervelend goor u.. Maar om nu oo nog per direct 371,65 te innen voor het onderzoek... Dat vind ik niet netjes.. We hebben enexis.. Ze berekenen het ook van voorafgaande jaren terug heb ik begrepen..
Elegance, vind het echt belachelijk van Eneco, klant vriendelijkheid is ver te zoeken. Je zou eigenlijk een consumenten programma ala Kassa moeten aanschrijven. Eneco kan toch wel inzien dat een verbruik van 22000 veel te hoog is voor een gewoon gezin. Misschien eens naar een supervisor vragen als je weer belt.
Sorry, maar dat vind ik dan weer raar. Wel zeggen dat een leverancier met vele duizenden aansluitingen waar alles automatisch verwerkt wordt het op had moeten vallen, maar een gebruiker met maar 1 meter die zelf niet opvalt dat ze absurd hoge standen door geeft hoeft dat niet te merken? En eneco gaat niet over die 300 euro voor de ijking, dat is dan weer enexis. Netbeheerder gaat over meters, energieleverancier levert alleen maar.
zo bedoel ik het niet, maar als je belt dan kan een medewerkster van de klantenservice ook wel snappen dat het eventueel niet kan kloppen. Waarom altijd die burocratie, moet toch makkelijker kunnen...... Dat je eerst weer zoveel geld moet betalen aan enexis, dat slaat toch nergens op.... Dat is mijn mening.
ik heb net mijn meterstanden doorgegeven dat was 73877 nu 75773 tussentijds voer ik altijd mijn meterstanden in om te zien of mijn maandbedrag voldoet bij het verbruik. ik betaal 151 euro pm succes verder hoop dat ze verder redelijk zijn..
Je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor je meterstanden. Eneco staat volledig in hun recht. Wat Juul75 zegt: het valt ze waarschijnlijk niet eens op. Dat gedreig altijd met radar of kassa....waarom niet gewoon vriendelijk oplossen, dat verwacht je toch zelf ook van hun? En zij doen ook gewoon hun werk, waar ze aan bepaalde procedures zijn gebonden. Met vriendelijkheid bereik je het allermeest! Wat dat zijn de cases die een medewerker bij blijven en die zijn misschien dan wel wat meer bereidt om "out the box" te denken.
Haha! Maar het is echt waar, hoor het veel van onze medewerkers: Zodra mensen onbeschoft gaan doen, dan zoeken ze het ook maar uit. Er wordt wel altijd van de medewerker verwacht netjes te blijven, maar bij sommige klanten is dat wel heel moeilijk. Ik zou dat werk niet kunnen hoor, ben ik veel te direct voor
Ik moet gaan reintergreren, maar met de FML gaat dat nog lastig worden, zeker gezien de moeilijke arbeidsmarkt. mijn man is per 1 januarie zijn baan kwijt, solliciteerd zich nu al suf, maar ja in de bouw he (op kantoor) die banen liggen niet voor het oprapen, hij staat ook voor andere dingen open, maar hij krijgt altijd nee te horen dan, of geen ervaring, of je gaat je vervelen, of helemaal niets. dat gebeurd helaas ook vaak.
Ik wil even laten weten dat we de officiele meterijking dinsdag hebben. En dat de meter die er nu 11 dagen naast hangt al meer dan 750 kwh aan verschil!! aangeeft. Dat gebruikt een gezin meestal in 3 mnd... Aan de telefoon zeiden ze dat we maar twee jaar terug zouden krijgen. Terwijl als je doorlees op internet dit vaker voorkomt en als je een rechtzaak aanspant je meestal wel alles terugkrijgt.. Dus.. Het verhaal gaat waarschijnlijk nog wel even door... Didelijk is wel dat het aan de meter ligt
Wel fijn dat je nu zeker weet dat het aan de meter ligt en 2 jaar terug krijgen is toch ook mooi, tja het is jezelf ook niet eerder oogevallen en is nu natuurlijk niet zo makkelijk allemaal meer uit te zoeken, dus ik zou blij zijn met 2 jaar correctie ze hadden ook alleen dit jaar kunnen doen
'fijn'dat het aan de meter ligt en je dus van 2 jaar gecorrigeerd terug krijgt. ik zou uittellen voor die periode ervoor wat daar de kosten van zijn en dan kijken of het loont om daarvoor rechtsbijstand in te schakelen.
Mamavanjuul, het is schijnbaar niet bij elk energiebedrijf verwchillend. Wij krijgen t horen 2 jaar niet meer. Dat zou in bet contract staan?!? Dat is uit 1999.... die hebben wij echt niet meer.. Hoe weet jij dat van die 5 jr? We hebben de officieele meting gehad.. we hebben een verschil van 530%!!!!! Meter werd per direct afgekeurd...