Slowjuicer

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 31 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Wie heeft er een? En wie gebruikt 'm ook? Waar moet je op letten bij aanschaf?

Ik kom tot de conclusie dat ik het echt lastig vind voldoende groente en fruit te eten, dus ik heb de hoop dat met een slowjuicer op te lossen. Groente gaat best redelijk, maar fruit blijft (ondanks een peuter die het wel eet) een struikelblok. Maar ik zou het vervelend vinden als dat ding me straks, door gebrek aan gebruik, vanaf het aanrecht continu verwijtend aankijkt (daar heb ik al een broodbakmachine voor :roflmao:).

2. Aries

Aries Niet meer actief

Ik zou jezelf toch gewoon aanwennen fruit te eten, bij het maken van sap gaan de meeste vezels verloren. Het is inderdaad weer een extra apparaat en in de tijd dat je het sap hebt gemaakt heb je ook een stuk fruit weg gegeten.

Fennec vindt dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik heb een mooi instapmodel van Princess. Werkt heel goed, alleen het schoonmaken is een beetje een shitklus :roflmao:
    Ik gebruik hem ook regelmatig om restjes op te maken. Heb ik bv nog wat wortel liggen, dan gooi ik dat door de slowjuicer met bv een sinaasappel, mandarijn etc.

4. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Ik heb een Versapers. Heel fijne slowjuicer die ook in staat is om bijvoorbeeld bleekselderij te persen. Niet iedereen slowjuicer is krachtig genoeg om alles te kunnen juicen.
    Ik gebruik hem voor groentensap te maken. Daar gaat ook wat druit doorheen maar enkel fruitsap maak ik nooit.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook een Versapers. Fantastisch apparaat!
    Ik maak 1 x in de week een voorraad groentesapjes. Ideaal om restanten groenten uit de groentela op te maken.
    Ik heb glazen flesjes gekocht en gooi de sapjes dan in de vriezer. 's Avonds haal ik dan een flesje uit de vriezer en zet het in de koelkast, dan is het de volgende dag ontdooid en slurp ik het lekker weg.
    Fruitsap maak ik er eigenlijk nooit mee, omdat de concentratie suikers dan heel erg hoog is.
    Ik heb het apparaat trouwens niet op het aanrecht staan, omdat ik hem maar 1 x per week gebruik. Hij staat hier in de voorraadkast.

Deel Deze Pagina