hoelang zwanger ong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door doedie1991, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi heb vrijdag 23 mei een dikke positieve tesr gehad. Nou is lastige situatie
    Ik woon in koeweit en probeer al 8 maanden zwanger te worden. Ik was laatste keer 16 april ongesteld geworden heb we een wisselende cyxlus van 32-39 dageb. Ben daar voor 6 mei naar het ziekenhuis geweest die gaf me duphaston moesr ik 10 dagen slikken dan zou ik ongesteld worden en een afspraak lunnen maken na 12 dagen voor een exho van me.eitjes. ik heb 9 dagen duphaton geslikt ben er twee kwijt geraakt. En dus afgelooeb vrijdag positief getest met wen hele dike streep. Hoelang zou ik zwanger zijn? Groetjes denise;)

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo Denise,

Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik denk dat je tussen de 5-6 weken zwanger bent. Als ik uitga van je kortste cyclus (32 dagen) dan ben je nu 6 weken zwanger. Ga ik uit van je langste cyclus ( 39 dagen), dan ben je 5 weken zwanger. Het is dus heel even afwachten tot de eerste echo. Dan kan precies bepaald worden hoelang je zwanger bent. Ben je wel al gestart met foliumzuur? Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi monique

Dankjewel voor de reactie vind t allemaal heel spannend en ja was al van re vorgen gestart met foliumzuur en zit ook ijzer bij dacht ik en zwangerschaps vitaminen.

Groetjes doedie

Deel Deze Pagina