Kan er ingeleid worden?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tatiana25, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hallo

Ik ben nu 36 weken zwanger van mijn tweede kindje...
    De eerste is met 34 weken geboren met spoedkeizersnede ivm hellp syndroom...

Deze zwangerschap heb ik echt alle kwaaltjes mogen mee maken tot aan overgeven van spataderen en niet 1 nee hele been eronder tot de spataderen in me schaamlippen. Niet meer kunnen zitten van de pijn boven in me buik en rug net onder de ribbelen vooral me rug dan ook.
    Meerdere keren aangegeven is normaal blijkbaar....

Nu ben ik er al een hele poos zo zat van en heb ook echt niet genoten. Vroeg ik me af of ze me ook zouden inleiden op de dag zelf. Mijn vriend is internationaal vrachtwagen chauffeur en dan vind ik sowieso prettig idee.
    En bijzaak 9 juli is hij jarig straks beval ik op zijn verjaardag ;)

En mag ik ingeleid worden als de eerste een keizersnee is geweest en mag ik dan na de inleiding nog steeds natuurlijk bevallen... Want wil liefst op de natuurlijke manier bevallen namelijk.

Heb nog al wat wensen maar hoop natuurlijk dat de natuur zijn gang kan gaan en de kleine zich iets eerder meld maar mocht het niet is dat dan mogelijk wat ik net zij ?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

wat vervelend dat je zwangerschap zo zwaar is. De klachten die je hebt klinken inderdaad normaal, ook al zijn ze erg vervelend. Het is blijkbaar zwaar voor je lichaam. INleiden kan natuurlijk altijd, maar de vraag is of dit verstandig is. Inleiden is wel iets risico voller na een keizersnede, maar het kan wel. Ik zou je wensen bespreken met de artsen. Ik kan je wel vertellen dat ze er niet heel happig op zullen zijn. Vanaf 41 weken mag je sowieso ingeleid worden als je dat graag wil.

Groeten Evelien

3. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ok bedankt kan ik me dus voorbereiden dat hethoogstwaarschijnlijk dikke nee word. Ben er wel zo zat van op moment. Ik red het geen eens om het avondeten uit te zitten daarna ga ik kapot van de pijn ook erg leuk tegenover mijn dochtertje van 6

Deel Deze Pagina