Precies. red bull e.d. is vooral een cafeine stoot die je he gevoel geeft veel energie te hebben. Let wel; het gevoel! De energie zelf moet wel uit brandstoffen zoals suikers komen. En filet americain... ik wil BV gaan geven maar dat is dus een van de eerste dingen die mijn mannetje voor me mag regelen als ik bevallen ben he
het was ook een van de eerste dingen die in gegeten heb hoor, samen met een broodje osseworst haha mijn kv heeft 8 dagen lang niks anders als ontbijt klaar gemaakt dan broodjes osseworst! en dat gaat nu weer gebeuren
Oh, zo'n halfrauwe rode lap ossenhaas, daar heb ik me toch een zin in! Maar dat terzijde. 8) Ik ben een koffiedrinker (drink nu nog alleen 's ochtends een bakkie, want krijg er het zuur van) maar ik heb ooit 1 blikje redbull op (niet zwanger). Ten eerste vreselijk smerig, maar ik werd me toch beroerd: ik stond te tollen op mijn benen! Toen ik niet zwanger was, dronk ik heel veel koffie, dus ik ben wel wat cafeine gewend, maar dat redbull is zoveel meer dat ik daar toch heel heftig op reageerde!
ik kon tijdens mn hele bevaling (19 uur) geen eens een slok water binnen houden! alles kwam er weer uit zelfs al zat er niks meer in mijn maag....
Ik heb op m'n kraam/cadeaulijst biefstuk gezet Verder heb ik Dextro-energie multivitamine in huis, voor extra energie, mocht ik dat nodig hebben Groetjes Sas
Ik heb de hele bevalling gedaan op een hapje vla, 2 dextro's en een halve liter water. Ik viel wel telkens in slaap dus had best een red bull kunnen gebruiken . Maar dat zou ik dus nooit doen. Misschien kan het geen kwaad, ik wil het risico niet nemen.