Is er iemand die weet of diclofenac bloedverdunnend werkt? Ik heb ze gekregen voor enorme pijn door mijn spiraaltje. De pijn gaat gepaard met bloedverlies. Maar als ik de diclofenac inneem lijkt het bloedverlies harder te gaan.
hai Sweetlove ja dat klopt er zit een component in die ervoor zorgt dat de bloedplaatjes minder aan elkaar plakken, dus het kan kloppen. twee tabl PCM (3 keer per dag) helpt wrs ook goed, moet je niet weeeekenlang doen, maar diclofenac al helemaal niet (kun je ook maagklachten van krijgen trouwens) Sterkte!
Ja ik heb er al maagbeschermers bij gekregen omdat ik er maagpijn van krijg. Maar ik neem ze echt alleen maar in als de pijn niet te dragen is. Vind het te risky allemaal.
hoihoi, ik heb het even nagekeken voor je bij apotheek.nl; ik dacht dat het namelijk wel bloedverdunnend werkt. Als je leest bij wisselwerkingen met andere medicatie wordt ook de bloedverdunners genoemd. Zoals ik het dus lees is het wel bledverdunnend. Anders als je twijfelt kun je altijd de apotheek of de huisarts bellen. Succes
de component waar ik het over had noemen we: trombocytenaggregatieremmend. Zou het toch eens proberen met PCM. Als dat niet lukt terug naar de HA. Let op: heel veel medicijnen bevatten deze component (ibuprofen, en volgens mij ook advil e.d) het val onder een groep die we de NSAID's noemen (non steroide anti inflammatoire drugs) let dus goed op bij evt andere pillen die je (zelf) haalt.
antwoord is ja...en zoals hier boven vermeld..idd in advil en ibuprofen zit ook bloedverdunennd middel
ik had ook diclofenac, maar bij mij werkte het niet alleen bloedverdunnend hahah het verdunde nog meer dingen waardoor ik de hele dag met kramp op de wc zat. heb dat aangeven bij mij arts en toen kreeg ik wat anders en dat werkt super. Zou het gewoon even aan je arts vragen. Was wel niet voor hetzelfde als jij, maar misschien is er voor jou ook wat anders.