Ik ben ff aan het rond kijken voor snowboots Alles online bij scapino uitverkocht Dan denk ik bij mijn eigen als je weet dat het gaat sneeuwen hoe kun je dan uitverkocht zijn Anders maar ff in de winkel zelf kijken maar ben er bang voor Waar hebben jullie de snowboots voor je kindje(s) vandaan?
Of iets eerder inslaan . Wij hebben ze bij scapino gekocht. 1.5 maand geleden. Heb dit ook een keer gehad en sindsdien haal ik alles ruim op tijd. Welke maat zoek je? Ik heb namelijk ook nog thuis staan. Maat 24, en ik geloof 25 of 26
Ik heb een paar dagen geleden sneakers voor mezelf gekocht bij aktiesport en mocht er een gratis paar snowboots bij uitkiezen, heb een paar voor mijn zoontje uitgekozen Alle boots zijn nu 10 euro bij de aktiesport
Je moet inderdaad voorbereid zijn. Als er sneeuw valt, is alles uitverkocht. Ik koop ze dus meestal van tevoren. De ene winter heb je ze amper nodig, de andere winter vaker. Of je moet ze een beetje groter kopen, dan kunnen ze twee winters mee. Hier begin dit jaar nieuwe snowboots gekocht, vanochtend pasten ze nog met gemak. En anders gewone rubberlaarsjes aantrekken met een extra paar (thermo) sokken? Je kunt ook kijken bij de Welkoop, bouwmarkt en tuincentra. Die verkopen ook laarzen en snowboots.
Door omstandigheden geen tijd daarvoor anders had ik het wel gedaan Ik ben op zoek naar maat 28 en 30 maar bedankt voor het aanbod
Kijk eens op marktplaats. Daar staan vaak snowboots op die nog nieuw zijn/met kaartje. Ik ga ook een paar halen van marktplaats.
Ja van Haren, heb er gister nog heel veel zien staan! geen idee welke maten maar was nog genoeg dus denk dat er wel wat bij moet zitten
Ik heb ze in september al gekocht toen ze in de aanbieding waren bij scapino. Heb er ook ooit naastgevist dus sindsdien haal ik ze op tijd.
Ik heb afgelopen woensdag een paar voor mijn dochter gekocht bij de Bristol. Er stonden er toen echt nog heel veel.
Hier stonden net nog heel veel bij de Wibra..en ook bij Action hadden ze nog ruim Ik moest net nog even goede handschoenen kopen voor de jongste ( die niet nat worden) Nou...hij heeft ineens een "eigen mening" Dus knalgele handschoenen mee moeten nemen ( staan zo leuk bij blauw en rood )
Toevallig heeft mij dochter gisteren snowboots gekregen van Sinterklaas. Ik had ze een paar weken geleden al gekocht, echt toeval dus dat het juist nu is gaan sneeuwen. Ik heb hier nog maat 27, 28 en 29 liggen (geloof ik, maar ik moet het even nazoeken). Ze zijn amper gebruikt, dus zo goed als nieuw. Het zijn neutrale kleuren, effen paars en effen wit. Ik wilde ze eigenlijk bewaren voor mijn zoontje, maar het duurt nog wel even voordat hij ze past. Als je interesse hebt om de snowboots over te nemen, stuur me dan maar een pb. (Laat ook even weten waar je woont, misschien kunnen we wat regelen. )