eng! bruine afscheiding en dikke slierten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door thasista, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hallo,
    even een vraagje want ik maak me enorm druk
    sinds woensdagmiddag verlies ik bruine afscheiding. eerst begon t me een druppel in mn stringetje. die dag nog een inlegkruisje ingedaan en tijdens t afvegen en af en toe in t inlegkruisje bruine vegen van die afscheiding. ook komen er steeds vaker dikke donkerbruine slierten :oops: erbij. ik heb de vk vanochtend gebeld en ik kan om 14.30 een echo komen maken (was eigenlijk pas op 6 mei)
    alleen ze zei vanmorgen: als t hartje klopt wil nog niet zeggen dat je alsnog een miskraam krijgt
    een andere vk van die praktijk zei gisteren: als t geen rood bloed is (meerdere druppels) of niet langer dan een week bruine afscheiding of geen buikkramp dan moet ik me niet druk maken
    nu lees ik vaker dat een miskraam juist vaak begint met deze bruine smurrie :(
    wel heb ik vorige week flink getild en we hebben onlangs sex gehad (maandag) en volgens de vk is er dan waarschijnlijk ook een adertje gesprongen in mijn baarmoedermond. maar er komt steeds meer naar buiten

wat denk jij?
    xxx sab

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Sab,

Ik kan je helaas niet meer vertellen dan je eigen verloskundige al hebben gedaan.
    Hoe was de echo want die heb je ondertussen al gehad......
    Heeft het je kunnen gerust stellen?

Imke

3. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey immie! tnx 4 de reactie!
    mmhde verloskundigen die t deden hadden beiden geen diploma voor echo'te doen, degene die t wel kan doen is er pas maandag weer. ik wilde t persé voor t weekend laten bekijken dus vandaar dat zij t deden.
    ze zagen een vruchtzakje met iets er in maar wat...konden ze niet zeggen :( . verder konden ze geen hartje vinden...
    dus waarsch een MK
    maar maandag hebben we een afspraak om 8.30 uur met de gecertificeerde VK, hopelijk ziet zij meer.. [-o<
    ik heb sinds gistermiddag geen bruine afscheiding meer ..maja kan terug komen he.. ergens heb ik de hoop al opgegeven..

trwns, weet jij of ze maandag behalve een echo via de vagina, ook een echo via de buik kan doen of is dat nog te vroeg? ik ben dan precies 8 weken zwanger...

liefs sab

Deel Deze Pagina