zijn dit oefenweeën?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mibow, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mibow

Mibow Niet meer actief

Sorry voor de details alvast

Ik ben nu 36 weken zwanger en afgelopen nacht heb ik tot ongeveer 3 uur wakker gelegen van krampen in mijn onderbuik. Het begon steeds links en trok dan verder door mijn onderbuik heen en nam dan weer af. Ik heb het bijgehouden en het duurde steeds ongeveer een minuut tot 1.5 minuut en er zat steeds 4, 5, 6, 7 of 10 minuten tussen. Niks regelmatigs dus, maar het kwam wel steeds weer terug. Ik moest ook 4 keer naar de wc, na 3 uur niet meer wakker geweest om naar de wc te gaan. En mijn borsten waren ontzettend aan het lekken, veel meer dan ze tot nu toe gedaan hebben, heb 3 keer een ander shirtje aan moeten doen (niet aan zoogcompressen gedacht zo midden in de nacht). Heeft dit met elkaar te maken? En waren dit nou oefenweeën? Ik heb nu nergens meer last van.
    En nu? Vannacht weer afwachten?

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Hmm er zit geen regelmaat in, de pijn is niet erger geworden en t is weer gestopt. In dat opzicht niet echt iets om direct te denken dat je aan t bevallen bent.. Lekkende borsten heb ik geen last van dus daar geen ervaring mee.
    Ik heb veel voorweeen/oefenweeen maar lig daar meestal niet echt wakker van, ik kan er doorheen slapen.
    Hoe voel je je nu? Heb je nog last, voel je de baby goed bewegen enzo? ik zou als je twijfelt gewoon even bellen hoor om t uit te leggen en te vragen of t iets is om je druk om te maken! Helemaal niet gek.

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Klinkt meer als harde buiken. Oefenweeen zijn vaak juist wel regelmatig. Heb ze al weken, en zit dan ook echt precies 3 min tussen.
    Bij twijfel idd gewoon de vk bellen

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel vaak lekkende borsten gehad. Het lijkt me niet iets met elkaar te maken hebben. Je kunt bij twijfel inderdaad beter even de vk bellen.

5. Mibow

Mibow Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht zelf echt alleen aan oefenweeeen maar het kan dus veel meer zijn. Voel ons kindje verder wel gewoon vandaag, gelukkig.
    Vanavond heb ik een afspraak bij de vk dus dan vraag ik het haar even!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb precies hetzelfde als jij al 5 dagen inmiddels en gisteren bij de gyn geweest het zijn echt voorweeen, ik moest ze echter wel in de gaten houden en bij twijfel ALTIJD bellen, hier komt het ook meer in de avond/nacht overdag gaat het op zich wel, behoorlijke druk van onder dat wel laatste loodjes he maar mijn advies is wel als je twijfelt moet je echt bellen.

Deel Deze Pagina