hoi hoi, ik moet een afspraak maken bij de verloskundige, nou heb ik een praktijk waar ik graag heen wil maar nou vroeg ik mezelf af of ik eerst naar de ha moet, (mn moeder dacht dat je eerst naar de ha moet ivm bloed prikken etc) ik zag op de site van de verloskundige dat het eerste gesprek zo'n 45 min duurt ivm met bloed prikken, termijnecho etc. nou weet ik dus niet wat ik moet doen, want als dat gebeurt bij de praktijk dan hoeft dat toch niet eerst te gebeuren bij de ha? ik wilde de verloskundige bellen maar dat kan pas tussen 13.00 en 13.30 en ben best ongeduldig aangelegd dus wilde het s hier voorleggen. X nicci
Volgens mij kan je ook meteen bij een VK terecht hoor... Het is alleen mischien wel handig om het ook ff aan je HA te laten weten
Ik verhuis je berichtje naar Zwangerschap.. Ik ben zwanger is voor de aankondiging en de felicitaties
je kan meteen bij een verloskundige terecht,..Je hoeft niet perse eerst naar de huisarts...Ik heb daar wel een afspraak staan, had gebeld dat ik zwanger was, en gevraagd of ik een afspraak moest maken, assistente zei moet niet, maar ze zei, ik maak wel effe een afspraak voor bloeddruk op te meten, en zo effe alles na te kijken... fay
hihi was m al aan zoeken, sorry niet aan gedacht ja ik ga zo maar de verloskundige bellen, het lijkt me ook dubbelop als ik naar beide moet gaan bedankt! 8)
ik ben met 8 weken naar de huisarts geweest en week daarna naar de VK. Mijn HA had wel al het bloedprikken gedaan, dus die uitslag kon ik gelijk meenemen. En hij had gewogen en bloeddruk opgemeten, verder eigenlijk niets. HA mogen tegenwoordig ook niets meer doen (behalve dan als er geen VK in de buurt zijn geloof ik). Maar de VK hebben ook de formulieren om je bloed te laten onderzoeken, dus denk dat het niet uitmaakt naar wie je eerst gaat. Veel plezier bij je eerste afspraak (als is die vrij administratief aangelegd).
ja idd, ik heb formulieren opgehaald om bloed te laten prikken dus naar de huisarts hoef ik niet meer. dank je!!