Zo, de eerste stappen zijn gezet. Tandarts gebeld dat ik zwanger ben, moet morgen namelijk op controle sinds mijn laatste zwangerschap whahaha Verloskundige gebeld, 10 aug kan ik langskomen. Heb maar net gedaan alsof ik niet weet precies wanneer ik zwanger zou zijn. Want dan krijg ik tenminste termijn echo, ik moet namelijk ook een echo met 20 wkn voor screening van de voetjes (gaan we weer haha) Moeders voor moeders wordt ingelicht door VP, maar ik weet niet of ik mee ga doen. Vind het niet zo nodig eigenlijk, maar ach, vorige keer heb ik niet eens contact opgenomen!
goed van je, en als je die stappen hebt gezet wordt het allemaal ook ff weer wat echter vind ik altijd!
nee wen, ik heb bij As ook de eerste pas gekregen bij 20 wkn. Nu willen we gewoon ook wat onderzoeken doen, zoals nekplooi (lars wil dat?)
Jezus, is dus ECHT een dorp waar je woont Hmm nou hoop voor je dat je nu wat sneller een echo krijgt..
Haha ja idd Wen.. echt een dorp volgens mij!! Maareh.Deboor,.zo word het allemaal alweer wat werkelijker vind je niet?? Waarom wil Lars nu een nekplooimeting? Kan me voorstellen dat je trouwens ook de termijnecho wil.. hihi al lekker naar je wurmpje loeren. Willen jullie nu ook weer weten wat het word??
Lars wil nu gewoon dat er wel onderzocht wordt hoe of wat. We hebben heel duidelijk gesproken wat we gaan doen als ... Maar wat hij denk ik eigenlijk wil, is dat we nu eerder te horen krijgen dat het er goed uitziet, dan met 20 wkn. Die nekplooi tsja,.. waarom niet!
Ow... en ik vond het niet nodig om te weten wat h et nu gaat worden, maar nu lars weer wel. Vond ie wel handig eigenlijk hahahahah... Ik moet zeggen dat het nog niet werkelijk is voor me hoor. Ik heb nergens last van (verwacht ook niet misselijk te worden), alleen vollere BH en moe, maar goed, wie niet hè hahahahaha Ik hoop wel dat ik het nu leuker vind dan de eerste keer. Het leuke is nu dat wen en ink ook zwanger zijn en we met zijn 3 kunnen keutelen en keuvelen, misschien dat het dan meer doet bij me.
Hihi komt vanzelf deboor... enne leuk hoor.. met zijn 3-en tegelijk!!! Nu voel ik me helemaal remie zo op het eind!
Wat ik trouwens wel jammer vind, is dat een vriendin van mij die wij het gisteren hebben verteld er echt negatief over deed. Niet zozeer dat wij zwanger waren, maar meer in de trant van. "Het wordt alleen maar zwaarder straks met 2" "Reken maar dat je met 2 nog minder tijd hebt" "Verkijk je er niet op hoor, de tweede zal vast niet zo'n voorbeeld kindje zijn als Astrid" En dan denk ik, ok.. wat wil je nou dat ik zeg? "Ok je hebt gelijk, ik laat het wel weghalen???" Ze heeft er zelf 1 en die was niet makkelijk, tsja.. dat is vervelend voor haar. As is wel makkelijk en ik hoop de volgende ook weer, en sommige dingen liggen ook echt wel aan jezelf hoor..pff. Zat ik dus echt niet op te wachten. Ik ga overigens altijd zeggen dat het goed gaat met me, want als je zegt hoe je het wel ervaart of waar je wel last van hebt, dan wordt je toch ook niet begrepen, dus daar trappen we niet meer in. Scheelt mij ook weer een stukje frustratie
lekker zeg heb je weer wat om naar uit te gana kijken. Ben benieuwd hoe het met een 2e zwangerschap gaat. Dan hoef je heel die lijst met ziektes mss niet meer door te nemen? En we keuvelen er wel lekker op los hoor.
Helaaaaaas..hihi ook bij de 2de zwangerschap krijg je weer de hele waslijst bij de vk die je de eerste keer ook gehad hebt. Er kan nl e.e.a. veranderd zijn sinds je eerste zwangerschap. Ook bloedgroep ed word ook weer op geprikt, evenals HIV en andere ziekten... Succes Dames!! enne .. tuurlijk mogen jullie me dan om "wijze" raad vragen..hihihi kom maar op hoor! Het viel mij trouwens op dat mensen ook vonden dat ik aan het zeuren was , als ik me niet lekker voelde of pijn had. Ze zeiden het nog niet niet, maar ik merkte wel dat ze dachten:" Mens zeur toch niet.. je weet toch dat het bij een zwangerschap erbij hoord.. je hebt het allemaal al eens meegemaakt!" ... Kortom ik mocht niet meer "klagen" Wbt die vriendin Deboor.. laat ze lekker l*llen.. Tuurlijk is het niet zeker dat deze beeb net zo makkelijk is als Astrid, maar een deel van het karakter word toch door jullie bepaald qua genen en zo.. dus het kan natuurlijk altijd zo zijn je nu ook weer dat geluk hebt! Probeer er lekker van te genieten allemaal! Een 2de zwangerschap gaat echt veeeeeel sneller dan de eerste!