hoi allemaal ik ben bezig met gonalf spuiten voor een ivf behandeling nu verloor ik gisteravond wat bloed met veel krampen het leek net of ik ongi moest worden nu is het over en is alleen nog maar een heel klein beetje met afvegen nu is mijn vraag moet ik het zh bellen om te kijken wat het is ? woensdag moet ik er heen voor een fm ik kan ook wachten tot dan of...... heb wel last van mijn buik het voelt nog steeds aan als aankomende ongi wat vinden jullie?
Hoi Carulli, Jeetje schrikken meid. Volgens mij staat het ook op de gebruiksaanwijzing van de gonal f dat je tussendoor een bloeding kan krijgen. Ik weet het alleen niet zeker, waarom bel niet even de ivf arts voor de zekerheid. Succes meid. Liefs, Elvira
hoi meiden ik heb het zh gebeld en ze zei dat het geen kwaad kon dat het vaker gebeurd en toen ik zei dat ik een overstimulatie van clomid had gehad met eierstok ontsteking toen schrok ze wel even hihi maar ze zei woensdag even melden bij de fm en dan kijken ze ernaar ze zei dan kan het zijn dat jij gewoon heel snel veel blaasjes aanmaakt ... dus nu maar wachten tot woensdag he
Hopelijk heb je inmiddels al gebeld...Dat zou ook mijn advies zijn. Misschien laten ze je langskomen, aangezien je woe toch al moest komen voor de eerste FM. Sterkte meid hopelijk heb je al reeds antwoord op je vragen gekregen! Liefs Nollie
Denk niet dat ze tempt ze houden je zo al genoeg in de gaten Goed dat je hebt gebeld...je wist vast wel dat dat het slimste was wat je kon doen. Laat ze heeeeeel goed kijken meis...neem echt geen risico met IVF meid. Het lijkt allemaal goed te doen maar de risico's zijn zeker aanwezig. Heel veel succes meid! Liefs Elmo
Wil je veel succes wensen, zoals ik eerder zei, ik denk aan je! Hoop dat alles vandaag door kan gaan. Groetjes Minka