mijn meisje is nog te jong om ergens bang voor te zijn maar ik was vroeger bang voor sinaasappels, vooral als ze naar me toegerold werden, dan was ik helemaal in paniek zei mijn moeder, en mijn broer dus steeds maar rollen met die dingen
alyssa is tot nu toe niet bang voor speelgoed, ze is alleen bang voor gras. ze gaat dan keihard huilen en doet haar voetjes in de lucht als ik haar op het gras zet. nu zijn we flink aan het oefenen als het mooi weer is. nu zijn we zover dat als een van ons vlakbij haar zit ze het na een kwartier niet eng meer vind. het eerste kwartier moet ze echt op schoot zitten en dan stapje voor stapje de voetjes op het gras. het maakt niet uit of ze schoenen aan heeft of niet en een korte of lange broek maakt ook niet uit. ik moet er stieken wel om lachen. liefs doris
Mijn telefoon is gesneuveld omdat ze er zoveel in gekwijld had dattie kortsluiting maakte bij het opladen, haha. Ze is nu bang voor alles wat iets harder dan normaal geluid maakt, dus stofzuiger, staafmixer. Dan gaat ze heel panisch piepen. Een keer keek ik wat ze zou doen als ik zou gaan stofzuigen op dezelfde vloer als waar zij in de buurt aan het spelen was. Begon ze weer panisch te piepen natuurlijk, maar ik had verwacht dat ze weg zou kruipen omdat ze er bang voor is. Maar ze kruipt er al piepend naar toe en begint er als een malle aan te peuteren en te doen, onder luid gejengel en gespartel. Bizar toch?
ahja.. zo zijn wij op het strand ook niet echt bang om anne kwijt te raken... want ze komt toch niet vrijwillig van onze handdoeken af
Mijn zoontje was heel bang voor een hamer die als je er mee sloeg van 'tjoing'-geluidjes maakte. En voor zijn speelgoedmobieltje. Hij zat altijd aan onze telefoons, dus gaven we hem zo'n speelgoedding. Maar die maakte allemaal geluidjes en die vond hij dus doodeng. Oh en hij is stiekem heel bang voor autowasserettes tegenwoordig. We zijn 1x met de auto in een wasserette geweest, maar wij blijven er dan altijd gewoon in zitten. Nou, wat een drama! Sindsdien vraagt hij echt tig keer per dag: "Gaan niet wasserette toe he, hoeft niet he, niette wasserette" Soms zeggen we voor de grap: "Ja, goed idee, laten we naar de wasserette gaan" en dan begint hij gelijk te roepen dat dat niet hoeft, dat de auto niet vies is enzo. Ondertussen wijst hij ze wel allemaal aan als we er langs komen: "Kijk, gele wasserette, hoeft niet in he". Maar als we dan zeggen:" Oh, D. is een beetje bang voor de wasserette he" dan is het gelijk : "Nee hoor, ben niet bang, ben een stoere vent" Hahahaha.........
Hier ook zo'n opblaas pinguin gehad, ze hoefde hem nog maar te zien. Niet te best vreselijk brullen, heb hem maar geruild voor iets anders in de winkel. Coby is 17 maanden.
Dat was mijn vriend vroeger ook. Kan ook best handig zijn, zijn ouders zetten hem op een kleed en hoefden niet bang te zijn dat hij er vandoor ging(wat hij normaal wel altijd deed).