geen brood willen eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweety, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    had het al een keertje geplaatst een paar dagen geleden maar die is nu weg door de verhuizing dus nog maar even een keertje.

wie herkend het mijn zoontje van 9 maanden vind brood niks. verder eet ie alles goed en met stukjes maar brood eet ie amper na 1 a 2 stukjes gaat zijn mondje dicht en niet meer open. heb het ook al smorgens geprobeerd als ie uit bed komt en echt honger heeft maar dan is het precies hetzelfde.

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Heb je zijn brood al een keer in opvolgmelk laten weken, zodat het lekker zacht is? Misschien dat hij dat wel lekker vind.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo dat ik daar niet aan heb gedacht zeg jeetje. vanmiddag ff proberen. helemaal geen erg in gehad. door zijn slokdarmafwijking dachten we al snel dat het daaraan lag maar verder gaat alles wel. stom stom stom.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise at pas brood toen ze 12/13 maanden was. Daarvoor moest ze er niks van weten, wat ik er ook mee deed. Nu heeft ze alweer bijna een week geen brood gegeten. Hopelijk gaat het bij jouw zoontje beter ;)

5. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Mijn meisje eet haar brood beter wanneer ik het eventjes geroosterd heb. Dan is het net even wat knapperig en dat vindt ze blijkbaar lekkerder. Je hebt ook van die ontbijtbiscuits en die gaan er hier ook goed in. Helaas zijn die gemaakt van volkoren en dus wat moeilijker verteerbaar dan tarwe dus die zou ik niet te vaak geven.

Succes!

6. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Gewoon blijven aanbieden. Mijn zoontje heeft ook heel lang geweigerd en als hij al wat at dan begon hij te kokhalzen. Bij ong. 11 mnd zag hij het licht en nu eet hij wel 2 a 3 boterhammen weg 's middags. Komt over het algemeen vanzelf goed! Succes!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

En anders een bord pap?

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Inderdaad geen strijd van maken komt echt wel goed. Jamila moest ook niets van brood weten, maar we gaven haar wel elke keer een stukje van ons en met 10 a 11 maanden ging ze steeds meer stukjes eten en nu eet ze gewoon een boterham sochtends en smiddag en soms zelfs twee.

Komt echt vanzelf wel goed :)

Tot die tijd gaven wij een bordje pap gemaakt met Biobim + bv

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Wij dopen zijn stukjes brood in fruithap. Vindt hij heerlijk! En krijgt hij nog wat extra fruit binnen ook :)

10. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Tja en zommige mensen houden echt niet van brood.
    Staat ook in mijn baby boek. Eet geen brood en bij een jaar staat het ook weer.
    En ik hou er nu nog niet van.
    Maar een bordje pap s`ochtends mag toch ook?
    Dus.

Liefs Janna

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin krijgt smorgen een bordje pap en smiddag's probeerde ik steeds brood. blijf het gewoon proberen en idd er zijn mensen die ook niet van brood houden dat hou ik ook in mijn hoofd. we zien het wel. thx voor jullie reacties iig. :) hij is niet de enigste hihi.

12. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    @ Janna; Ja hoor pap is ook prima! En je kan altijd af en toe een stukje geven wil hij/zij het niet dan niet :)

Zo eet die van mij echt geeen wortel ook niet een heeeeel klein stukje, nou dan niet genoeg andere groentes.

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje wil ook niet echt brood eten, heel af en toe eet hij een stuk brood helemaal op. ik geef hem tussen de middag een bord bambix en vaak een cracker, crackers vind hij heerlijk vooral met leverpastei.

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Keano die wil de laatste dagen ook geen brood eten.
    Zowel s'morgens niet als s'middags.
    Volgens mij is het weer een periode of zo.
    Ik geef hem dan een rijstewafel of een cracker die gaat wel op dan

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @toetieL8 thx voor de tip hij eet nu een hele boterham en smullen hihi. nog steeds stom dat ik er zelf niet aan heb gedacht

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ons meisje is pas na 6 maanden lang aanbieden brood gaan eten.. Nu sinds 3 maanden eet ze s'morgens en s'middags haar broodje op..

Ik had echt alles geprobeerd en zo van de 1 op de andere dag at ze het!

Echt.. het komt vanzelf!!

Deel Deze Pagina