Voor alle dames op het forum die het al eens meegemaakt hebben dat ze GEEN ei krijgen.. zou je me AUB AUB AUB kunnen vertellen hoe je lichaam reageerde? - gewoon zoals je wel een ei kreeg? dus teruggetrokken baarmoeder, slijm ect ect.. - Totaal geen klachten of symptomen - .... zou je me dat aub kunnen vertellen !
Heb je nog geen ei gehad dan? Ik heb m al eeuwen pas 8 dagen voor nod, dus kan nog komen. Verder kan ik je niet helpen, sorry!
nee ik heb hem nog niet gehad. Volgens personen op het forum kan het nog tot vrijdag komen, maar mijn testen zijn nog niet bijna positief (ovutesten) en normaal moet het oplopen... ik weet wel dat ik deze maand tarwekiemolie nam en die heb ik nu steevast de vuilbak in geflikkerd!
pfff ik hoop het echt, ik dacht dat een forummer zei dat het tot vrijdag kon maar bij mij liepen ze altijd op daarom dat ik nu wat panikeer, dit omdat ik alle maanden 34 dagen heb en dat duurt al zo lang en ik dacht met tarwekiem dat ik het zou verbeteren... man hopen dat ik het nog krijg, ik wordt er GEK van (ben een erg emotioneel persoon ) die ook nog eens bij de diëtiste gaat dus mijn "uitlaatklep" is ook uitgeschakeld, tis extra moeilijk
Het valt me op dat je een en soms meer topics per dag opent.. Misschien kun je het in 1 topic bundelen en daar alles in kwijt? En vergeet niet dat stressen een negatieve invloed kan hebben op je cyclus. Je bent er echt zo enorm mee bezig, dat kan niet prettig zijn voor jezelf of je man.
mijn ovulatietesten lopen ook niet op hoor. s'morgens nog witter dan wit test en tegen de avond een knalpositieve test.
Adem in en Adem uit meid!! Rustig aan! Na 1,5 jaar een stabiele cyclus, had ik ook een keer een uitschieter van een week langer (ei kwam een week later). dat kan gewoon. Je hebt een menselijk lichaam, je bent geen wiskundige formule! En het wisselt elke maand een beetje wanneer die komt. En door zoveel paniek en stress.. kan je ei later zijn.. ook door tarwekiem, kwam mijn ei ook later. En je ovulatietest.. hoeft echt niet op te lopen. Die kwam bij mij de ene ronde uit het niets knalpositief en de andere ronde liepen ze op. het wisselt. dus rustig aan, niet stressen, gewoon door blijven testen en dan komt hij vanzelf wel in de komende dagen!
Je kan ook best eens een uitschieter hebben door de stress. Jouw ei komt echt wel een cyclus van 34 dagen is heel normaal. Maar nogmaals door stress of ziekte kan het weleens voorkomen dat je ei later is dus ook jouw menstruatie later. Ik heb inderdaad amper een eisprong van mezelf, maar daar hoorde ook een beeld bij van hele lange onregelmatige cycli. Zoals 66 dagen of 70 dagen enz...
Meid ik heb ook al op een ander topic van je gereageerd. Maar helaas kun je ook bij geen eisprong hetzelfde voelen en hebben (qua slijm etc) als wanneer je wel een eisprong hebt. Jij kent je lichaam het beste en het feit dat je nu ongerust bent zegt eigenlijk al genoeg. Merk je normaal aan je lichaam dat je je eisprong hebt? Misschien heb je m wel gemist met ovutesten? Je zit nu op dag 22 dus als je vandaag een eisprong hebt en je lf is 14 dagen dan heb je deze ronde een cyclus 36. Dat is nog normaal. Mijn gyn vertelde mij dat in een cyclus boven de 40 dagen (dus dag 26 plus lf 14 is 40) zelden een goede eisprong te vinden is. (Komt wel voor maar minder vaak dus) Ook zonder eisprong kun je ongesteld worden maar duurt het dan even langer. Maar uiteindelijk houdt je lichaam wel schoonmaak. Bij mij als max ooit eens 105 dagen maar bij jou zal dit vast niet zo zijn. Dus ik vrees dat je er niks aan kunt doen. Als je al een jaar probeert kun je ook naar de huisarts gaan maar houd rekening met een wachttijd van circa 2 tot 3 maanden bij de gyn.
Misschien is het goed om je stress eens met je huisarts te bespreken? Stress is heel slecht voor je, en het is zo zonde van je tijd. Wellicht kun je met hem of iemand anders hier eens over praten?
Je bent nog maar pas bezig dus nog niet teveel stressen! Ik heb ook ovutesten gebruikt waarbij ik de eerste ronde daarmee niet echt een ei kon vinden. Ronde erop duidelijke ovutest... stress is ook niet goed als je zwanger wil worden.