Hoe meiden, Hoe zag jij eruit voor je zwangerschap tijdens je zwangerschap en na je zwangerschap... hahaha zie verschil! Hier een foto vóór de zwangerschap
klopt ja hahahaha mooie kraamsuites hebben ze nu he... Ik had toch even mazzel met zo een suite... kon ik in maart niet zeggen toen mijn zus was bevallen.
nou idd die hebben ze zeker is voor mij nu 3,5 week geleden .. haha maar wel lekker zo kraam ding.. en mooi alleen die douches irriteerde ik me dood aan zo kout was maar 37 graden ens tond geblokkeerd :O.. tegen bescherming.. ik bevroor bijna ik douche op 45 graden
Bij mij was het heerlijk ook de douche viel niet tegen... wat me tegenviel was dat de werkster de wcpot niet goed had schoongemaakt... bloedsporen van vorige bevalling... ieuw... maar ja, verder heerlijk... het uitzicht was ook perfect... heel romantisch wel in de avond... voelde me helemaal niet in het ziekenhuis maar ergens in een hotelkamer met goed gezelschap... maar ja... Als ik er langs rij krijg ik kippenvel... een bijzondere tijd wel met heerlijke medewerkers... ben zeer te spreken over de diensten.... weet niet of je ook Courby had tijdens de avonddienst (zo een assistente) zo een top meid... echt zij heeft het zooooooo goed gedaan.... echt helemaal top. had echt niet erg gevonden om een week in het zh te blijven met zulke mensen om je heen... en dan kom je thuis en krijg je een horror kraamverzorgster... schrik van mijn leven.
dat ha dik ook ik kreeg eerst een japanner die heb ik nog net niet 4 hoog naar beneden geschopt was blij dat ik ar maar 1 x had.. o bah bloedsporen had je het wel gemeld? en avond dienst neeeeee. ik ben om half 8 in de ochtend naar het ziekenhuis gegaan .. en om half 11 bevallen en om 4 uur was ik weer weg trouwens heb je gen msn of iets dergelijks stuur me ff pb .. lijkt me gezellig !
hahahaha 9 maanden geleden ook niet hoor hahahahaha.... Mijn zus beviel in een rotkamertje echt zo een 1 dag kamer... en 2 jaar geleden bij haar eerst zat ze in een ruimte met allerlei andere vrouwen die ook waren bevallen... tv die nog boven hing... In deze kraamsuites gewoon een breedbeeld echt super... Helemaal prive.
Zozo een hele vooruitgang dus! Ik moest toen ook met een andere vrouw op de kamer,4 dagen lang was ook nog eens eenzeikwijf hahaha Dit keer moest ik 2 uur na de bevalling al weg,in het ijsselland di keer...daarna naar het kraamhotel,dat was heerlijk!