ons zoontje is vandaag jarig hij is 1 jaar geworden. maar nou is hij sinds gister al ziek . hij had gister 38,5 dus al expres rustig aan gedaan hij had ok heel veel geslapen omdat hij die nacht ervoor al de hele nacht wakker heb gelegen. en nou heeft hij al 39,4 en weer de hele nacht niet geslapen alleen maar huilen. vind het zoooo zielig hadden gister avond het hele huis versiert. dus wij vanochtend om 6uur hij wou toch niet meer slapen wij naar de woonkamer maar hij was eigelijk zo moe en beroerd dat hij het bijna niet eens zag. zijn toen maar lekker in bed gedoken nog ff geslapen en hij kon daarna gelukkig wel lachen en vond de balonnen en slingers toch wel heel leuk. maar vind het zooo zielig voor hem juist op zijn verjaardag is hij zo ziek. moest het ff van me af schrijfen. liefs diane
kan me voorstellen diane! ten eerste van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje! vervelend dat hij juist vandaag zo beroerd is...hopelijk zak het snel en heeft hij vandaag toch nog een hele leuke dag! groetjes linda heb je al een zetpil gegeven? dat helpt hier altijd vrij snel...
ja gistermiddag en gisteravond voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven. en nou vanochtend ook weer 1tje. dus ik hoop dat ze een beetje helpen en dat hij toch een leuke dag kan hebben.
He balen zeg. Dat is niet leuk. Maar lekker veel laten slapen vandaag, dan gaat het tussendoor hopelijk redelijk.
oh wat vervelend. Maar wel van harte proficiat natuurlijk. Wij hadden hier helaas hetzelfde. Met oudjaar werd onze kleine 1 en ja helaas heel erg ziek. Op tijd naar bed doen, want als ze niet fit is, heeft al het gefeest nog meer invloed en dus erg snel moe. Hopenlijk gaat het meevallen en kunnen jullie toch gaan genieten van deze bijzondere dag.