Enge babyfoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Peetj, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Haha gelukkig gebruik ik al 2 maanden geen babyfoon meer. Brrrr zou er de rillingen van krijgen. Wij hadden in het begin toen we de babyfoon gebruikte constant een raar geluid, het klonk net als een friteuse....
    Mijn zoontje is geboren in februari (toen was het heel koud) en de babyfoon stond op de ombouw van de verwarming. 3 x raden wat dat friteuse-geluid was :p

2. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ja hier ook schrok me de eerste keer helemaal kapot doen er opeens een man door de babyphone te horen was, heb gelijk de stekker eruit getrokken en ben boven gaan zitten. Later toen vriendlief ook thuis was geluisterd en was idd de brandweer

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oh haha.. Ik heb dat ook 1x met onze babyfoon gehad. Dochter huilde, ik wou opstaan en hoor ineens een oude vrouwenstem "och och" zeggen...

Handig om erbij te vermelden dat de buren 20 meter verderop wonen.

Toen ze wat ouder was is er iets engers gebeurt, dat schrijf ik niet op voor de bang aangelegde mensen hier ;)

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Omg, wat eng!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Kreeg even de kippenvel van je verhaal brrr! Zou niks voor mij zijn. Heb een storingsvrije gekocht en hopelijk blijft deze babyfoon zo straks waaaaah moet je toch niet aan denken joh??!

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Wel voor de nieuwsgierige mensen?:D

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ja, waaronder ik dus ook....:D:D

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    spannend allemaal... ja sanne dat kan natuurlijk niet he.. zeggen dat je nog wat spannends hebt.. maar dat niet verteld...;) dus vertel vertel hahaha

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja en het liefst vanavond nog zodat ik straks in bed hier fijn van kan nagenieten whahahaha

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

En ik:D:D

Deel Deze Pagina