Haha gelukkig gebruik ik al 2 maanden geen babyfoon meer. Brrrr zou er de rillingen van krijgen. Wij hadden in het begin toen we de babyfoon gebruikte constant een raar geluid, het klonk net als een friteuse.... Mijn zoontje is geboren in februari (toen was het heel koud) en de babyfoon stond op de ombouw van de verwarming. 3 x raden wat dat friteuse-geluid was
Ja hier ook schrok me de eerste keer helemaal kapot doen er opeens een man door de babyphone te horen was, heb gelijk de stekker eruit getrokken en ben boven gaan zitten. Later toen vriendlief ook thuis was geluisterd en was idd de brandweer
Oh haha.. Ik heb dat ook 1x met onze babyfoon gehad. Dochter huilde, ik wou opstaan en hoor ineens een oude vrouwenstem "och och" zeggen... Handig om erbij te vermelden dat de buren 20 meter verderop wonen. Toen ze wat ouder was is er iets engers gebeurt, dat schrijf ik niet op voor de bang aangelegde mensen hier
Kreeg even de kippenvel van je verhaal brrr! Zou niks voor mij zijn. Heb een storingsvrije gekocht en hopelijk blijft deze babyfoon zo straks waaaaah moet je toch niet aan denken joh??!
spannend allemaal... ja sanne dat kan natuurlijk niet he.. zeggen dat je nog wat spannends hebt.. maar dat niet verteld... dus vertel vertel hahaha