Goeiemiddaaaag Wij willen in januari een paar dagen naar Brussel toe. Ik hou vakantie/hotelveilingen al in de gaten, maar zou ook graag ervaringen/tips krijgen van mensen die er zijn geweest. Dus: wat moeten we echt bezoeken/doen en welk hotel raden jullie af of juist aan? Alvast bedankt
Zit tegenover de baseliek een leuk hotel op de hoek, ben ff naam kwijdt, geen luxe maar wel goedkoop en prima, ook lekker rest. Bij.
De enige eis die we hebben is een bed en ontbijt. Oja, ik wil een bad Ik zal eens zoeken. Meer tips zijn welkom
Moest ff graven in mij geheugen. Maar dit is m Hotel Belvedere Brussel Hotel. Brussel, Belgiƫ. Hotel boeken, boek direct bij het Hotel Belvedere! Tegen over zit busstation. Succes !
Wij zaten destijds in NH Atlanta. Een heel net hotel, midden in het centrum. Qua bezienswaardigheden had ik meer van Brussel verwacht. Ik vond de basiliek wel mooi en manneke pis leuk om te zien. Verder hoort het eten van een echte Brusselse wafel toch ook wel tot de must-do's! Veel plezier alvast!
Brussel is leuk maar...Gent is nog veel leuker! Zo veel mooie cultuur, kerken, rondvaarten door de Leie, de karakteristieke wijk 'het Patershol', SMAK museum met onwijs veel moderne kunst en een heerlijke lunchroom en prachtig park om te wandelen..en het designmuseum met er tegenover lunchroom de Brooderie, Ontelbaar veel leuke en romantische bed and breakfasts, Inimini bioscoop, hippe barretjes, heerlijk shoppen en terrassen aan de kade...oh, Gent is zo leuk en hip! Sorry, moest het even kwijt. Voor leuke b&b pb me maar..
Dames bedankt voor de tips! Zal even overleggen morgenavond en mochten we besluiten naar Gent te gaan, pb ik je! Dank je!
Wij zijn pas in brussel geweest en ik vond het superleuk. Hele lange straten met allemaal restaurantjes (waar ze je naar binnen proberen te praten). En enorm veel winkels, maar wel druk. Ik weet niet meer wat we allemaal gezien hebben, maar we hebben een vervoerskaart gekocht en dan konden we de hele dag met de metro. Was een paar euro. Ow en als je van chocola houdt dan kan je je geluk er niet op. Overal wel een chocoladewinkeltje. Manneke pis is echt maar een klein ventje trouwens
Als Belg vind ik Brussel wel een enorm leuke stad! Waar ook heel veel te zien is. Met de metro alles goed bereikbaar. Om te eten is de rue du Boucher erg gezellig en leuk. Ze proberen je overal de restaurantjes in te praten maar je kan voor heel schappelijke prijs een volledige menu eten. De overdekte gallerijen zijn ook erg mooi om door te wandelen. Je hebt natuurlijk ook het atomium, dat bevindt zich in het Brupark waar je ook het grote bioscoopcomplex kinepolis hebt en ook hele gezellige restaurantjes. Vele mooie parken, musea, manneke Pis is idd maar erg klein maar moet je gezien hebben, je hebt trouwens ook de vrouwelijke variant: Jeanneke Pis, een aantal straatjes verder.
En dan vergeet ik de lange winkelstraat nog: de Nieuwstraat, met op het einde het beursplein wat ook erg gezellig is. En als je begin januari gaat staat waarschijnlijk de wereldse kerstmarkt ook nog in brussel