wanneer testen met een lange cyclus?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by esje1975, Jun 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esje1975

esje1975 Lid

Jun 12, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Verloskundigen.
    Ik zit met een probleempje,en hoop dat jullie me kunnen helpen.:)
    Ik kan absoluut niet zwanger zijn want mijn man heeft vorig jaar oktober
    zich laten steriliseren.
    In februari gestopt met de pil en daarna niet safe gevreeeen want je gaat er van uit dat je niet zwanger raakt.
    Mijn man heeft ook nog na controle gehad en dat was goed gedaan.
    Maar nu komt het wat ik raar vind ik heb een cyclus van 40 dagen en vind ik dus niet erg alleen heb ik zo n twee weken last van iets slijmigs maar het lijkt niet op het slijm van je eisprong en het is doorzichtig,en blijft glinsteren op wc papier:(. ook af en toe is mijn onderbroek nat?Snap er niks meer van.
    Veel hoofdpijn wat elke dag wel terug komt ook veel plassen als ik net alles goed uit geplast hebt,lijkt het wel of ik alweer moet.
    Mijn eczeem op mijn handen is ook opeens weg en dat was ook bij mijn andere drie zwangerschappen:).
    Ook vraag ik me dus af stel dat ik zwanger ben wat niet kan,wanneer zou ik dan een test kunnen doen?
    Mijn laatste ongesteldheid was 16 mei.
    Gisteren heb ik echt buikpijn gehad en dacht daar eindelijk komt mijn ongi,maar helaas vandaag nog niks.
    ook geen buikpijn meer wel last van zeurdige pijn in mijn hoofd vandaag,en nu is dat ook verdwenen.
    Nou sorry voor het lange verhaal maar ik zit er wel mee.
    Ook maak ik me een beetje zorgen want ik heb dus drie keizersnede s
    gehad en wat als ik zwanger ben hoe gaat het dan allemaal?
    Komt het vaker voor een 4de keizersnede?
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes sorry voor het lange verhaal.
    Liefs van Essie:)

P.s hebben jullie websites over de keizersnede s.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Door je beschrijving zou je inderdaad gaan denken dat je zwanger bent....Maar het ejaculaat van je partner is gecontroleerd na de ingreep dus ik acht de kans erg klein dat je zwanger kan zijn.
    Omdat je een langere cycles hebt (40) dagen zou je rond 26 juni indien je niet gaat menstrueren een test kunnen doen.
    Het advies is om niet meer dan 3 keer een keizersnede uit te laten voeren.Maar er zal je nooit een abortus worden opgelegd als je zwanger zou zijn. Als je zwanger bent is het goed om eens met de gynaecoloog er over te praten, een plannetje maken.
    Maar wacht eerst even af of je zwanger bent. Het kan ook even een ontregeling van je menstruatie zijn...

Imke

3. esje1975

esje1975 Lid

Jun 12, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Imke.

Heel erg bedankt voor uw berichtje en ik ga het gewoon af wachten en natuurlijk baal ik ervan dat ik nu niet meteen kan testen.
    Ik heb ook een gevoelige onderbuik dus ik wacht het af.
    Heel erg bedankt voor het reageren en ik zal het laten weten.
    Prettig weekend liefs van Essie:)

4. esje1975

esje1975 Lid

Jun 12, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Verloskundige.:)
    Ik zit met een vraagje nog steeds.
    Ik heb vorige 2 maanden april/mei een cyclus van 40 dagen gehad.
    Ik zit nu op dag 34 van mijn nieuwe cyclus en vanmorgen een test gedaan gaf negatief aan.
    Hier komt dus mijn vraag stel dat ik zwanger ben is dat dan normaal dat hij nu negatief aan geeft of moet ik nog 6 dagen wachten en daarna een nieuwe test doen.
    ook had ik bij mijn andere 3 kinderen zo wie zo een week later een positieve test in handen nadat mijn cyclus was geweest en ik overtijd was.
    Hoe werkt dat precies dan?
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Groetjes van Essie:)

5. esje1975

esje1975 Lid

Jun 12, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Verlosk:)

Goedemorgen,ik heb gisteravond bloed verloren en vanmorgen dus ook weer dus ik denk dat het mijn ongi is,alleen vanmorgen zat er rood slijm bij is dat wel normaal?
    Ook zit er geen donkere sliertjes bij die ik normaal wel heb en ook is het meer slijmerig.:(
    Kan ik vanuit gaan dat dit mijn ongi is of is dit vreemd?
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Groetjes van Essie.:)

Share This Page