Mijn eigen dromen, slaapverlamming, nachtangsten en slaapwandelen jagen me toch het meest angst aan. En intrusies kunnen me behoorlijk gek maken. Het is maar goed dat niemand in je hoofd kan kijken
Oh ik kan juist niet afwachten en ga er ook heen. Eventueel met hockeystick van mijn dochter, zitten wachten tot iemand komt lijkt me nog enger
Ik heb wel eens last van slaapverlamming. Hoewel ik weet dat het maar even is, blijft het eng. Gelukkig heb ik het niet meer zo vaak, keertje of 4 per jaar hooguit. En hoogtes, je zal mij niet in een reuzenrad zien gaan. Maar achtbanen daarentegen vind ik dan wel weer geweldig, op het stukje omhoog gaan na, dan sla ik doodsangsten uit .
Ik ook, kan er absoluut niet tegen om een onbekend geluid te horen in mijn huis en zoek alles na want ik wil weten wat het is..
Ik ben niet heel angstig aangelegd.. Ben ook regelmatig alleen thuis omdat mijn man dan overnacht voor zijn werk, en ben dan niet bang voor bepaalde geluiden of iets dergelijks.. Waar ik wel echt bang voor ben is de dood, ik ben enorm bang om dood te gaan of mijn kinderen te verliezen..
Clowns! Echt verschrikkelijk vind ik ze. En spinnen. Kleintjes durf ik inmiddels zelf te pakken maar grotere Hell no. Bel gerust iemand om de spin weg te komen halen.
Paar jaar geleden toen we als ziekenhuis verhuisd zijn naar de nieuwe locatie, een rondje in de schemering gedaan door het inmiddels al leeg gehaalde oude ziekenhuis. Ook even het langs mortuarium: knipperende tl buizen, obductietafel, de luikjes van de koeling, hier en daar wat gekraak of gepiep. We waren daar snel weer weg
Haha oh sorry maar ik zie het helemaal voor me: Ja hallo, is daar iemand?! Maar ik snap je volledig. Als ik af en toe weer eens een monsterlijke spin vind hier in huis, ben ik daarna ook weer een paar weken alle hoeken van een kamer aan het checken voor ik erin durf te lopen
Van die hoogtevrees herken ik ook heel erg. Ben een tijdje geleden op 3/4 van een uitkijktoren ergens op de Veluwe (met van die doorzichtige raster traptreden) terug naar beneden gegaan. Ik word dan zo draaierig en zweterig, klamme handjes dat ik bang ben dat ik juist daardoor echt naar beneden val van zo’n trap! Heel vervelend want mijn zoontje vind het juist geweldig als ik meega.
ja mijn kinderen ook, kan niet hoog en eng genoeg zijn.Die willen dan zo’n hoogteparcours/boomparcours gaan lopen. Nou no way. Oudste zoon doet als sport klimmen, op Zo’n klimmuur. 20 meter omhoog. Nou deze moeder gaat dat echt niet doen! vooral wiebelende voor mijn gevoel instabiele hoge dingen Of waar je idd dwars doorheen kijkt zijn echt dood eng.
Dit!! In de nacht naar de kelder moeten om een thermo jack uit de kleding automaat te halen. Strikte altijd een collega om mee te gaan. Geen haar op m'n hoofd die eraan dacht om alleen te gaan. Zelfde met het wegbrengen van een bloedgas. Die moest in zo'n speciaal apparaat bij het lab. Moest je een eng verlaten hoekje om. Doodeng! Verder panisch voor water waar ik niet meer kan staan. Raak dan echt in paniek.
En anders maar kou hebben hoor, ik doe dat ook niet alleen Daar achter het lab, daar zitten wij....verlichting gaat altijd uit ... top
Zwanen en vooral als ze kroost hebben, keer achteraan gezeten door zo beest terwijl ik niet eens in de buurt kwam.. zeemeeuwen vreselijk en helemaal nadat er 1 op mijn hoofd lande in scheveningen wou mijn visje dacht het niet he. Clowns hou ik ook niet van.