Papier hier...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :$ Zo stom!
    Ben ik vanavond even met mijn meisje naar de Prenatal gereden, leuke maillot gekocht en nog wat kleertjes, kom ik thuis, luier uit, en omdat ze zo ronddraait op de commode dacht ik, hier meissie, krijg je je nieuwe maillot met verpakking, kun je die alvast ontdekken. En ik maar tutten met de nieuwe kleertjes op hangertjes hangen, sokjes in de la en ze bleef zooooo stil liggen! Zie ik opeens dat ze de hele kartonnen rand van rondom de maillot aan het opeten is! De grootste snippers kon ik nog wel uit haar mondje vissen maar ze heeft ook wel wat ingeslikt denk ik....STOM van me! Had toch kunnen weten dat ze alles ontdekt met haar mondje momenteel....:(

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahahaha...gebeurt iedereen...hier een krantje te pakken gehad toen ze ongeveer zo oud als jouw kindje was! Enneuh..volgende dag papierpoepje!! whahahaha moet direct eraan terugdenken....kan geen kwaad hoor!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja hier een keer hetzelfde. Ook met een verpakking met het idee dat ie dan even zoet zou zijn. Totdat ie het dus ging opeten ;) Woeps!

Ik kon geloof ik nog wel alles uit zijn mond vissen ;)

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Misschien heb ik er een verkeerd beeld van... Maar je laat je uk toch niet zo op de commode liggen terwijl jijzelf met andere dingen bezig bent?

Wel heb ik door dat alles dat in een mondje past ver uit de buurt van kindjes moet blijven.. Alles gaat in de mond.. lol

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gelukkig..

Ik zag je in mn beeldvorming voor de kast staan... met de rug naar je dochter toe..

:):):):)

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Getsie nee zeg, ik ben als de dood dat ze er nog een keer met haar gedraai vanaf valt als ik ervoor sta, om er maar van te zwijgen dat ik me zou omdraaien, geen haar op mijn hoofd!!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier heeft ze voortdurend van alles in haar mond en ze is ons toch elke keer weer te snel af. Denken wij alle korrels vand e kattenbak weggeswifferd te hebben, kruipt madam als een vliegende een hoekje in, peutert ff met 1 vingertje en hoppa, daar gaat weer een korrel haar mondje in :(
    En gistermiddag heeft ze een boek van Hemingway verslonden. Letterlijk.
    Oeps...

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Haha...Thirza neemt het verslinden van boeken wel erg letterlijk dan :D

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik voel me ineens een stuk minder schuldig toen ik niet zat op te letten en Ilana een foldertje aan het naar binnen werken was...

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

pfff ik voel me ook minder schuldig.
    Als ze stil zijn zijn ze met iets bezig en dan kan je maar beter opletten is mijn motto.

12. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    goed voor de weerstand;);)

13. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier heeft die van mij ook al eens papier gegeten ;) Heeft er niks aan over gehouden!!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier zijn al vrij vaak papiersnippers in haar mond verdwenen. En écht niet, dat ze haar mond opendoet, als er iets inzit wat er niet in hoort te zitten.
    En als je hem dan eindelijk openhebt, dan moet je ontzettend uitkijken voor die vlijmscherpe tandjes, want ze doet hem gelijk weer dicht... Wat grotere stukken worden er dus meestal wel uitgevist, maar kleine stukjes zijn er al meermalen verdwenen.

Tja...

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oke, dan vertel ik het ook maar:
    Mijn zoon eet ALLES.

Zand, grind, gras, modder, potgrond, krijt, wasco, stof, papier, karton, kattenbrokjes en last but not least: dode vliegjes.

Zo ontzettend vies allemaal, en vaak kan ik het wel weer uit zijn mond vissen maar ik weet zeker dat er geregeld iets wel echt doorgeslikt wordt.

De tip van andere mensen (vooral bij gras en zand) om hem maar even te laten zodat hij zelf wel merkt dat het niet lekker is die werkt niet: Hij eet gewoon door.

Bij mijn ouders zat hij op de grond te spelen toen ik hem vanuit mijn ooghoek ineens iets zwarts in zijn mond zag stoppen. Ik als een gek met mijn vinger door zijn mondje en ik viste er dus zo een dikke dode vlieg uit. BAAAAHH!!!

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

haha die tip werkt inderdaad niet. Mijn dochter zat lekker het badschuim in bad op te smikkelen... Alsof het slagroom was. Ik dacht nog, nou die komt er gauw genoeg achter hoe vies het is... Maar nee hoor, er werd gretig nog een handje naar haar mond gebracht.

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ha,ha... is hier ook wel eens gebeurt hoor.
    Bij mij gaan de alarmbellen altijd rinkelen wanneer het ineens heel stil is, want meestal is ze dan wat aan het uitspoken. :D

18. Angelina

Angelina Niet meer actief

Héél herkenbaar haha, mijn zoon is net zo. Echt héél erg.
    Die van mij heeft wel eens in een onbewaakt moment een caviakeutel gegeten....Die heb ik er grootendeels weer uit kunnen wissen. Toen heb ik de HA gebeld of het kwaad kon. Ze vonden het bij de HA hilarisch, maar het kon geen kwaad.;)

Je moet hier echt overal op letten, want zoon ziet en eet dus alles wat hij tegen komt.

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hahaha :D
    Fijn te lezen dat het áltijd erger kan :D

20. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    haha, ja mooi is dat :D. Papier kan geen kwaad, gebeurt hier ook nog wel regelmatig. Of ze heeft de tissuebox te pakken, heel fijn... Wij hebben konijnen en ik doe zo mijn best om een aantal keren per dag al het gemorste zaagsel, hooi ed op te vegen. Maar dan nog komt ze regelmatig uit de berging met een spriet hooi of een konijnenkeutel in haar mond, yakkes! Maar hier eet ze ook alles op. Laatst een naaktslak uit haar mond gevist, gadverdamme!

Deel Deze Pagina