Wie heeft daar ook last van ? Sinds een week droom ik iedere nacht eng, word er scheit ziek van .. Vannacht weer toen droomde ik dat mijn ouders kwamen te overlijden bij een grote ontploffing in een winkelcentrum Hoe kom je er op .. De gene die de ontploffing maakte wilde ons ook pakken dus wij wilde vluchten en hij vond ons elke keer weer alleen deed hij dan niets, hij heeft alleen dat Winkelcentrum opgeblazen Ik ben denk ik wel de hele week elke dag dierbaren verloren in mijn dromen word elke keer jankend en down wakker ... Kan hier iets tegen gedaan worden ? en hebben hier meer mensen last van ? Bedoel zou het echt door de zwangerschap kunnen komen ? Heb er namelijk nooit zo veel last van gehad ..
He wat vervelend van die nare dromen! Door je zwangerschap slaap je lichter en onthoud je je dromen beter, waar je dat normaal gesproken niet zou doen. Helaas is er niets aan te doen, maar het gaat wel weer over. Ik heb ook een aantal hele gekke dromen gehad in mijn zwangerschap, maar niet zo eng als jij. Nu heb ik er al een poos geen last meer van. Zo nu en dan droom ik nog wat. Sterkte ermee en besef je als je wakker wordt dat het maar een nare droom is geweest en dat alles in het 'echte' leven nog steeds is zoals het hoort te zijn!
Ik heb ook af en toe last van enge dromen en wordt helemaal ellendig wakker. Gelukkig niet elke nacht. Ik heb het normaal gesproken ook niet, maar nu ik zwanger ben... Zo droom ik dat de wereld vergaat en ik wil heel graag mijn zoontje redden. Afgelopen nacht droomde ik nog dat er een monster was die iedereen doodmaakte op zijn pad en ik maar snel wat spullen inpakken voor mijn zoontje, zoontje meegrissen en de auto in om maar zo ver weg mogelijk te geraken. Ik word nogal ellendig voelend wakker uit dit soort dromen, hoop dat het weer voorbij is als ik ben bevallen! Ik hoop voor jou ook! Geen idee of er verder iets aan gedaan kan worden. Ik denk dat we even door de zure appel moeten heenbijten.
Hier hetzelfde, bij mij is het net begonnen eigenlijk. De meest gruwelijke dingen... Over monsters en dat ik mijn kindje in een kistje moest achterlaten bah bah bah!!! Bij mijn vorige zwangerschap droomde ik ook vaak eng.
Bij mijn 1ste heb ik ook veel gedroomd, ik heb een paar keer miskraam gehad, of doodgeboren kindjes... maar nu gelukkig niet zo eng dan bij de 1ste..
Ik heb hier ook last van, vooral vlak voor dat we een controle of echo hebben. Ik denk dat ik er dan zo veel mee bezig ben, dat dat in de dromen weer terug komt of zo.
Wel een troost om te lezen dat ik niet alleen ben Het stomme is is dat het echt de laatste week iedere nacht een enge droom is en daar word ik echt zo moe van want als ik dan wakker word heb ik echt geen zin meer om te slapen Voel me nog steeds ellendig van vannacht
Ik heb tijdens mijn zwangerschap meer nachtmerries gehad dan ooit daarvoor of daarna! Werd er gek van, steeds met wapens en moord. Op een gegeven moment werd ik zelfs weer bang in het donker (met een zaklamp naar de wc, even kijken op de trap en met een sprong op bed ). Je kunt er volgens mij weinig aan doen. Het was bij mij volgens mij wel vooral als ik meer last had van stress (ik heb HG gehad in de zwangerschap).
Heel herkenbaar die enge dromen! Ik heb ze ook heeeel erg en ook iedere nacht! Ben smorgens helemaal uitgeput omdat ook ik niet verder durf te slapen. Beleef het allemaal zo levend echt. Er gebeurt òf iets met de baby òf iets met een familielid. .... van de week gedroomd dat ik aan het bevallen was en het zelf niet overleefde dus wordt er niet goed van
Ik droom op een andere manier eng... Of raar in ieder geval. Ik droom namelijk sinds een paar weken zo'n 4 keer in de week over Robert Kranenborg, die kok van het programma Over de Kook... En ik kijk er nooit naar! In mijn droom ben ik echt hevig verliefd op die man!!! Brrrr.... Maar dat is gelukkig niet zo erg als die dromen van jullie. Ik hoop niet dat ik dat krijg... Liefs
ik heb ook erg veel nare dromen vooral over mijn aanstaande bruiloft. dat ik mijn jurk niet pas of dat ik dingen vergeet vanacht had ik in een keer een rode jurk met roze haren enz.. de meest rare dingen. terwijl ik 100% zeker weet dat er niets nou weinig fout kan gaan. tja... ik denk gewoon hormoonen.