Enge dromen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 11 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    @ Roelien: Zoals je misschien wel weet is het prachtig wat jij in je droom hebt meegemaakt, jouw vader heeft contact met je gezocht via je dromen en je zo laten weten dat hij trots is op je. Heel mooi meis!!

    @ Noralien: Ik kan me voorstellen dat je het heel bizar vond. Je kan nu wel eens proberen meer op je dromen te gaan letten, want ik denk dat jij veel vaker kan meemaken (ook met wat positievere situaties :oops: ) dat je via je dromen antwoord krijgt op dingen die staan te gebeuren of jouw eigen vragen.

    @ Mamaantje en Moontje: Als jullie willen wil ik straks wel proberen uit te zoeken wat jullie dromen kunnen betekenen. Helaas :oops: krijg ik dadelijk bezoek en zal ik vanavond pas weer online zijn. Ik zal straks ook eens op die website kijken Moontje, ik ken hem namenlijk nog niet. Ook zal ik straks dan wat websites doorgeven waarop ik heel veel terug kan vinden wat betreft dromen, t zijn hele mooie duidelijke sites. Ik ben me inderdaad een beetje in het dromen aan t verdiepen, aangezien ik het heel interessant vindt wat je er allemaal in kan terug vinden van wat je bezig houdt in je "wakkere" ik. En als er nog meer dames zijn die dromen zijn die hun echt bezig houden, ik wil best proberen hierbij te helpen ;) laat t maar gewoon weten.

    Liefs Angela.
     
  2. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Lijkt me leuk Angela! erg interessant allemaal inderdaad.

    Ik heb een keer meegemaakt dat ik droomde dat mijn tanden uitvielen en los zaten. Dit is een niet zo'n fijne droom, want het zou betekenen dat er iemand in de familie ziek wordt of overlijdt. En inderdaad. Ik was op dat moment op vakantie in Luxemburg. Ik kom thuis en mijn moeder vertelt me dat mijn opa in het ziekenhuis ligt. Niet veel later is hij overleden....

    Dus ik geloof wel dat sommige dromen je iets willen vertellen...

    Alvast bedankt Angela!

    Liefs,

    Moontje
     
  3. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nou Moontje, heb een beetje vanalles opgezocht en moet eerlijk zeggen, t is best lastig iets te vinden wat jouw droom betekenen kan. Je naaktheid in de droom kan betekenen dat jij je gevoelens "open en bloot" hebt gesteld naar de buitenwereld. De sprinkhaan echter, geen idee. Dieren staan normaal gesproken voor iets of iemand die minder bewust van iets is, en zou dus bijna zeggen dat jij je gevoelens kenbaar hebt gemaakt naar iemand die zich daar niet van bewust is????????

    Ik heb droomweb.nl niet kunnen vinden, maar heb hier wel 2 sites waar je echt veel kan terug vinden over dromen:
    www.marnegebied.nl/droomsymbolen.htm
    www.sitesled.com/members/pe51/sbl.html

    Hoop dat je er iets mee kan.

    Liefs Angela.
     
  4. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Angela, bedankt voor de websites! ik ga meteen even kijken!

    Moontje

    Ps: ik heb geen idee of ik misschien mijn gevoelens aan iemand heb blootgesteld? Maar je kunt het in allerlei gradaties zien he. Misschien kom ik er nog wel achter...
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Het kan idd op alle gebieden zijn, ik hoop dat je zal vinden wat het is.
    Veel plezier met de websites!!

    Liefs Angela.
     
  6. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi Angela,

    Zo te horen ben jij bekender op dit gebied dan ik. Heb me er eigenlijk nooit echt mee bezig gehouden.
    Ik weet wel van mezelf dat ik een echte dromer ben. Ik kan me vaak wel herrinneren wat ik heb gedroomd, maar ik woel, draai, praat, gil en wandel ook in mijn slaap. Heb vaak heftige dromen. Soms zijn ze direct gerelateerd aan dingen waar ik op dat moment mee bezig ben, soms kan ik er geen touw aan vastknopen.
    Ik vind het wel grappig dat jij zegt dat ik hier vaker iets uit zou kunnen afleiden. Kan iedereen dit of zeg je dit omdat ik nu iets droomde dat later bleek te kloppen?
    Interessant onderwerp.

    Groetjes Noralien
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi Noralien,

    Nouja...bekent :(: :oops: ik ben er ook nog niet zo heel lang mee bezig, maar het boeit me ontzettend en dan zet ik ook alles op alles om dingen te achterhalen en uit te zoeken.
    In principe kan iedereen een soort van toekomstdromen hebben, sommige mensen hebben deze van nature zal ik maar zeggen, zoals jij nu ervaren hebt, en sommige mensen "leren" zo te dromen. Het jammere alleen is dat de meeste mensen hun dromen niet meer weten zodra ze opstaan. Dit kun je wel heel gemakkelijk trainen, zodat je ze steeds beter en langer kunt onthouden.
    Het is inderdaad echt heel boeiend allemaal en ben zelf hier dus ook nog hard mee bezig om de bepaalde symbolen te leren, te herkennen en te onderscheiden.
    Vandaar dat ik ook echt meen, als iemand zit met een bepaalde droom die hij niet begrijpt, laat t gerust weten, punt 1 ik help gewoon heel graag (ik ben zelf met het bestuderen van dromen begonnen nadat ikzelf gek werd van een droom die ik had gehad en die me maar niet los liet), punt 2 ik vind het héél leuk om te doen en punt 3 ik leer er alleen maar van ;)

    Liefs Angela.
     
  8. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hey Hallo,

    Ik lag gisteravond in bed nog ff na te denken en herrinnerde me toen ineens iets.
    Een tijd terug had ik eens een droom dat ik een pony van mijn oma had geërfd (ja weet 't, een beetje vreemd hihi). Omdat ik geen plaats had kon ik hem in de tuin van mijn oom en tante zetten. Zij woonden 150 km van ons vandaan. Een half jaar later ging ik samen met mijn moeder voor het eerst naar hun huis. We waren verdwaald, maar toen we aan de achterkant van hun huis reden, herkende ik de rij huizen met tuinen. Dit waren de tuinen uit mijn droom, alleen was het toen (in mijn droom) nog in aanbouw en waren de tuinen nog niet zo mooi aangelegd. Bleek inderdaad deze rij te zijn.
    Ik vond dit toen echt heel vreemd. Herkende het echt, terwijl ik hier nooit eerder geweest was of er foto's van had gezien. Zij hadden me hier ook nooit iets over verteld of zo.
    Dus heb het wel een keer eerder gehad.
    Vond het zó frapant dat ik het toch ff wilde vertellen hihi
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Noralien,
    Ik wist t wel hahaha :) nu je t weet, zul je deze dingen steeds vaker gaan opmerken let maar op ;)

    Liefs Angela.
     
  10. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Moontje. Ik dacht altijd dat het uitvallen van tanden in een droom stond voor onzekerheid. Ik droom het regelmatig en er is gelukkig nog nooit iemand overleden.
     
  11. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Angela... heb je nog tijd om even naar mijn droom te kijken..
    Wat ik vooral denk dat ik onbewust toch onzeker ben over de bevalling,
    hoewel ik me hier niet echt zorgen over maakt...

    Het feit dat mijn man mijn schoonzus betaald om zijn plaats in te nemen bij de bevalling vond ik wel heel erg raar ??? Wat zou dit kunnen zijn ??
     
  12. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi Mamaantje, tuurlijk heb ik ook tijd voor jouw droom al maak je t me flink moeilijk ;)
    Het was heel moeilijk te vinden en durf je dan ook niet te garanderen dat hij klopt, maar misschien geeft hetgeen ik je vertel wel wat handvaten of gevoelens waardoor je zelf de werkelijke betekenis zal ontdekken.
    Je schrijft dat je aan het bevallen bent, dit kan gewoon een reactie op je zwangerschap zijn, want hopenlijk ga je straks ook echt bevallen. Je man (ook zien als je man) geeft geld aan je schoonzus (meer zien als een vrouwelijk persoon bijvoorbeeld je vk) zoadt hij niet bij de bevalling hoeft te zijn (geldsymbolen in dromen KUNNEN staan voor onzekerheid).
    Je zegt zelf al onzeker te zijn over de bevalling, maar zou het kunnen dat je bang bent dat je man er niet optijd bij zal zijn? Bijvoorbeeld dat hij aan t werk is en hij het net niet op tijd zal redden van werk naar huis te gaan??? Dat betekent dat jij dan alleen met een vk zou moeten bevallen.
    Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk heb opgeschreven voor je, maar als je nog vragen hebt of wat dan ook hoor ik t graag.

    Liefs Angela.
     
  13. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Zou kunnen dat ik bang ben dat hij er te laat bij is....
    Ik weet het niet...in ieder geval bedankt angela
     
  14. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Graag gedaan mamaantje, hoop dat je er iets mee kunt en nogmaals als er iets is, laat t gerust weten!! :D

    Liefs Angela.
     

Deel Deze Pagina