Heb zo eng gedroomd vanacht ben er nu nog mee bezig om het te verwerken droomde dus dat me nichtje dood was Door verdrinking tot de begravenis toe werdt huilend wakker en ben er nu nog onderste boven onder.. wat ik wil met deze topic niets maar misschien helpt het om het van me af te zetten. Bah
he, wat akelig, ik heb dat ooit ook eens 1 keer gehad. In mijn geval droomde ik dat mijn neef (die een paar jaar ervoor zelfmoord had gepleegd) aan mijn bed kwam. We hebben de hele nacht "gepraat" (in mijn droom dan) Toen ik wakker was was ik compleet overstuur, heb de hele dag gehuild en heb me zelfs ziek gemeld, iets wat helemaal niets voor mij is eigenlijk. Moeilijk om van je af te zetten zoiets! Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
Rare dingen kun je soms dromen he, en waarom ook? Ik werkte vroeger op een kinderdagverblijf en droomde op een nacht dat een kindje vermist werd en dat ze later dood werd gevonden in de bosjes. Was daar toen ook helemaal van slag van. Waarom zoiets stoms dromen? Het is dan ook best gek om de persoon in kwestie weer tegen te komen (in levende lijve) en die nergens van af weet.
Snap er ook echt niets van heb vanmiddag gelijk de moeder van me nichtje gebeld Hoe het met me nichtje is niets verteld over mijn droom uiteraard
Ik heb dat al jaren om de zoveel tijd. Dan word ik ook huilend wakker en kost het me moeite om het van me af te zetten. Heel naar. En hoe het nou komt...
Ja, ik ken dat ook hoor! En zelfs dat ik een akelige droom had die totaal nergens op sloeg, maar toch werd ik er zo verdrietig van wakker dat dat nog heel lang bij me bleef. Ik droomde dat mijn broertje dood was en lag opgebaard in een tupperware- bakje.... inmiddels kan ik lachen om hoe belachelijk het was, maar ik ben er twee dagen lang van mijn stuk van geweest.
Verschrikkelijk kunnen die dromen zijn. Zo droomde ik afgelopen week dat we met z'n allen in een meer aan het zwemmen waren en mijn man en ik dreven af door een boot die langs kwam varen. Mijn man moest ongeveer 'n half uur lopen voordat hij weer bij de kinderen kon komen en toen waren ze inmiddels verdronken. Ben er echt dagen mee bezig geweest.
Droomde afgelopen week dat ik was bevallen van een meisje. Er zal echter nooit een tweede komen... Heb de hele dag met een missend gevoel rondgelopen... Het was zo echt in mijn droom.
Ik heb ook heel eng gedroomd vanacht. Dat ze dachten dat me zoontje er niet meer was. toen we hem gingen begraven, begon hij te bewegen. .. ik zei kijk dan hij leeft... iedereen dacht dat ik gek was..totdat hij begon te hoesten... Pfff ben ook nog steeds van slag kan wel janken
Wat naar Ben je zwanger want meestal dan hebben vrouwen ook enge dromen. Toen ik zwanger was had ik nare dromen rond de 26 weeks van me zwangerschsp
He, wat naar! Ik heb er ook last van soms, en wat bij mij helpt is ter plekke tegen mijn man aankruipen. Dat is zo'n vertrouwd gevoel dat mijn hartslag snel weer normaal wordt, en dat helpt gewoon alles. Daarnaast is het fijn om het zo nu en dan even te bespreken met iemand die hetzelfde heeft, en dan niet op een forum, maar gewoon naast elkaar op de bank. Ik had het er laatst met een vriend over, en zijn begrijpende reactie en eigen ervaringen deden me meer goed dan ik verwacht had.
Hier ondertussen nu aan de warme melk ben ook niet zwanger dus daar ligt het niet aan ben der heel de dag helemaal padje af van geweest.. Zo proberen te slapen eerst nog even me was ophangen en dan po ging tot slapen en wat een aparte enge dromen zie ik hier voorvijg komen
Tot vorige jaar heb ik heel vaak over mijn dochter gedroomd. Ze werd iedere keer in mijn droom overgereden door een auto en elke keer voor mijn straat. Het is eigenlijk geen straat, maar gewoon een lange baan. Maar gelukkig is het nu over, maar was rlke keer bezig toen ik wakker werd. ( Mensen die naar het sportpaleis zijn gekomen, die weten wel welke baan ik bedoel. Vroeger mochten ze 70 rijden, nu nog maar 50. Maar vorige jaar nog is er een oude man overgereden door een vrachtwagen en die rijden hier regelmatig.)