De eerste weken van mijn zwangerschap gingen perfect. Totaal geen last van misselijkheid of andere nare kwaaltjes, behalve de pijnlijke borsten. Maar nu hang ik sinds eind week 10/begin week 11 elke ochtend boven de wc-pot. En dan moet ik niet 1x overgeven, maar pas na 3 a 4x naar de pot toe rennen gaat het een beetje goed. Tot nu toe nog geen enkele ochtend overgeslagen. Ik dacht dat de kwaaltjes na 12weken geleidelijk aan zullen verdwijnen, maar het lijkt erop dat ze bij mij net beginnen!! Zijn er dames die dit ook eventjes hebben gehad en dat het idd na de 12weken geleidelijk aan verdween of ben ik van die ongelukkige waarbij de kwaaltjes pas nu zullen komen?? Gelukkig voel ik mij voor de rest van de dag wel prima, alleen soms een wat misselijk gevoel. Maar de ochtenden zijn echt een drama.
Bij mij had het zijn hoogtepunt bij 10 weken. Ik denk dat je best kans hebt dat het ook weer afzakt, dat was bij mij ook pas rond 16 weken. Het is raar dat je er niet eerder last van hebt gehad, maar ik denk niet dat dit betekent dat je er dan de rest van je zwangerschap last van zult hebben. Ik weet het natuurlijk niet, maar van de vrouwen die ik ken die echt hun hele zwangerschap ziek zijn geweest (dat is zeldzaam op zich), heb ik meestal gehoord dat ze dan ook al in het begin meteen misselijk waren. hCG verloopt in een piek- die zet in in week 6, hoogtepunt week 10 (dat heb ik duidelijk gemerkt ), en daalt daarna tot een constant niveau in week 16. hCG waarden gedurende de zwangerschap
Ik had precies hetzelfde als jij. Pas bij week 10/11 begon de misselijkheid en het overgeven. Hield op rond week 16. Sindsdien niet meer misselijk geweest.
Ik word de laatste dagen ook steeds misselijker. Daarvoor ook wel met vlagen misselijk geweest maar nu merk ik echt dat het erger wordt.
Ik ben eerder in de zwangerschap ook wel al misselijk geweest, maar in week 12/13 bereikte het pas echt zijn hoogtepunt! Vorige week had ik eindelijk een goede week en de vermoeidheid is wel heel veel minder, maar sinds maandag is het toch weer spugen geblazen voor mij. Hoop nu maar dat het vanaf volgende week beter zal gaan, dan zit ik in week 16. Sterkte in iedergeval
Bedankt voor de reacties dames!! Ik zie dat er meerdere meiden hetzelfde meegemaakt hadden. Het begon bij mij idd in de 10de week. Ik d8 ook gelijk ahh dit is natuurlijk de piek-week. Nou er zit niets anders op dan hopen dat het beter zal gaan rond de 16weken!