Misschien wel slim, leren de kinderen gelijk dat je dieren niet moet verwaarlozen? Ik vind het hilarisch hahahaha
I love Furby, mijn zoon heeft een blauwe en die is echt ALTIJD vrolijk, ik wil hem ook wel eens boos zien haha.
haha ik vindt het maar geweldig, heb je een dochter van 6 die stiekem de furby doet pesten en opeens word die Evil. kan er echt wel om lachen.
Haha, een furby is echt leuk!! Tip: je kunt 'm evil maken door 'm 30 seconden eten te geven, dan verandert hij. (vinger in mondje houden) En als je het boze monstertje zat bent, even als een malle z'n ruggetje aaien, dat duurt ff, maar dan kun je weer fijn knuffelen
En als je een rockster wilt: muziek draaien en de Furby laten dansen! Heb het alleen zelf nog niet uitgeprobeerd! En dan kan de Furby okk nog "gek" worden door een poos aan zijn staart te trekken! Hier is de Furby altijd Evil, geweldig!
Ik vind het echt schandalig dat er ouders zijn die dit nog leuk vinden ook. Een beetje je kind onnodig bang maken met een (te duur) stuk speelgoed. Grappig hoor. HA!HA!
Mijn dochter wil er ook een maar hij komt er echt niet in. Vind dit echt geen leuk speelgoed... Schijnt dat hij ook kan boeren en scheten laten, nou nee dank je wel.... Niet echt het voorbeeld dat ik mijn kinderen wil doen
Dat filmpje... Kind staat echt doodsangsten uit, of althans zo lijkt t... Het zijn een beetje Gremlins tegenwoordig hé? Vroeger waren ze schattig die Furby's maar tegenwoordig....