Schattig!? Welke furby heb jij gehad? Die van mij was echt niet schattig hoor. Ik vind ze juist nu veel en veel cooler dan vroeger. Ik wil er ook één. Voor mijzelf. Niet voor mijn zoon
Whaha ik had geen Furby, maar ik dacht echt dat t vroeger van die schattige knuffeltjes waren??? Toen heb ik nooit gehoord dat kinderen er echt bang voor waren hahahaha...
Toen bestond er ook geen WIFI, smartphone en shit zoals facebook e.d. hahaha. Daar zal het wel aan liggen. Dat ding van mij was ronduit creepy.
Ik snap niet wat er nou echt zo '' eng '' is aan die nieuwe furby. Heb wat filmpjes zitten kijken op youtube en ja die Evil persoonlijkheid is misschien niet leuk maar eng? Ik vind het overdreven hoor. En ik wil er ook eentje voor mezelf hahahah jammer dat ze zo duur zijn
Oh help.. ik heb er al eentje gekocht voor mijn dochter, ze wordt begin januari 6.. Ik ben benieuwd..
De oude furby kon irritant zijn, de nieuwe zou mijn dochter ook niet leuk vinden vrees ik... Maar het ene kind is het andere niet!
Nou ik begrijp het probleem ook niet zo. Mijn dochter van 4 die heeft er een maar die zit hele dagen te hopen dat hij gaat veranderen. In het begin was het even schrikken voor haar maar het is meer grappig dan eng hoor. Het enige grote nadeel vind ik dan weer dat het geluid zo hard is en dat hij niet even uit kan!! Maar mama zet hem gewoon in de gangkast als ze naar bed gaat en dan gaat hij ook slapen hahaha
2 furbys hebben is erger. Houden elkaar uren wakker, zingen tegen elkaar en lopen uren te kletsen. Had er vroeger zelf ook een en vind hem geweldig. Deze zijn wel leuker
zal het ook niet een beetje liggen aan hoe je er als ouder op reageert...? Net als dat veel kinderen bang zijn voor spinnen omdat de ouders dit ook zijn... mijn dochter vind ze leuk maja ik ook en we hebben vogelspinnen thuis. ik zou die furby best voor mezelf willen haha, als die niet zo duur was en niet maar 1 dag met zn batterijen zou doen want dat lees ik veel over de furby.