Stomme man blehhh

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Dec 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Man wat baal ik er van dat ik soms op sommige momenten niet zo rap van tong ben als van pen :D.

Vanavond; man, ik en zoon rijden na uit eten te zijn geweest even langs het pompstation. Ik moest een blik shaq halen voor mijn klikmachine (klik zelf sigaretjes). Inmiddels was het half 9 dus geen winkel meer open, dus wat een uitkomst dat de pompstations ook deze blikken verkopen! Ik bedoel; hoe ideaal dat je je verslaving 24/7 in stand kan houden.

Maar goed, ik dus naar binnen op mijn hakjes dus ik zal op dat moment net 1.72 geweest zijn.
    Nou, ik loop naar de balie en ik vraag om zo'n blik.
    Zegt die kwal van een gozer (typetje gladjakkerige, gespierde spijker, overschot aan gel in zijn coupe de krul, maar wel met de ego van een tijger) gewoon doodleuk dat ik die niet krijg, want het raampje is dicht en hij past er niet door.
    Normaal werkt mijn pruillipje prima, maar deze vent was ijskoud. En wat een kwal! Ik moest maar afkicken zei hij! En dan moet je ook vooral de handgebaren erbij te bedenken dat hij echt wel 'wou helpen' maar niks kon doen (uehhh, even de deur openen aan de zijkant misschien? of hang voortaan een briefje op, of verkoop die rommel dan sowieso niet!)
    Toen ik nog een laatste poging deed, onderbrak hij mij met een "daggg".
    Nou, ik had op dat moment even prima willen demonstreren hoe makkelijk er grote goederen door dat luikje passen, want ik had hem er met alle liefde doorheen getrokken.
    Het was de manier waarop. Hij genoot zeer veel van je macht volgens mij.

Nou, wij dus naar het andere tankstation. Staat een oudere vrouw achter de balie, alleen. Luikje open. Die krengen hoeven sowieso pas 21.00 dicht. Dus deze vent had er waarschijnlijk weinig zin in. Niks meer niks minder. Het is notabene een keten aan tankstations van dezelfde eigenaar.
    Heel apart en dat vond de mevrouw ook.

Eind goed al goed hoor, maar nu vind ik deze vent alleen maar nog meer een kwal.

Ik bedoel. Een grote stoere man achter de balie en dan zo'n lief oud vrouwtje van 3 turven hoog welke weg onbevreesd haar luikje openlaat.

Het is wel duidelijk wie hier de ballen hebben :D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hij was zeker bang dat je een machinegun in je hakjes verstopt had :D

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Pfff schijterige zeikvent :x:p

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Hahaha een watje met coupe du gel!

5. Partyrocker

Ja echt een schijterige zeikvent. Plehhh. Het is maar goed dat ik mijn bivakmuts thuis had laten liggen. Anders had hij al huilend onder de balie gelegen toen ik binnenkwam.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeeeempie! Nou, het is weer eens bewezen - ze zijn van het zwakkere geslacht, die venten...

7. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hahaha tranen over m'n wangen, zelfs van een afstandje heeft het al effect dus. :p

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Oooh...die had even daarvoor flink ervan langs gekregen van zijn vrouw/vriendin of voor mijn part vriend.
    Moest ie ff afreageren op jou, de flapdrol.

9. Partyrocker

Al met al is het maar beter dat hij dat deurtje niet opendeed. Ik had het denk ik niet kunnen laten even aan zijn haren te trekken. Gewoon omdat 'meiden' onder elkaar dat toch doen?

10. Memories

Memories Niet meer actief

hahaah haren trekken , krabben en knijpen he

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Haha en dat alles om een blikje shag... sja.

Deze man draagt gewoon een steentje bij aan jouw gezondheid!

:p

12. Partyrocker

Nee hoor, mijn bloeddruk steeg namelijk wel gelijk tot een hoogtepunt.

Een *bitch pleaseeee* had niet misstaan in ieder geval.

Share This Page