Misschien plaats ik het niet in de goede groep maar ik heb een vraag.. Ik heb een koelstra wip stoel zoals op deze link Koelstra wipstoel Sitset zwart In mijn zwangerschap ben ik heel fanatiek geweest, hup de doosuit weg bende...... Nu wil ik graag die wipstoel weer in de stand hebben die op de bovenstaande link staat. Maar hij staat op de hoogste stand, en ik krijg hem niet meer omlaag!!!!! Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd en mijn kleintje wil zo graag wat rechterop! Wie weet wat ik verkeerd doe?
even kijken hoe ik dat kan uitleggen. Aan de zijkanten van de stoel zitten ronde dingen daarop zitten knoppen die je kunt verzetten. Als het goed is zit hij nu dus op slot en als je die dus verzet zou je de stoel omhoog kunnen doen. Snap je het
maar hij staat juist erg ver omhoog (vraag me niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maanden geleden) en wil hem naar beneden hebben welke kant moet ik opdraaien?
Koelstra - Koelstra wipstoel voor baby & kind Even voor je gezocht. Hier kun je de handleiding downloaden
Linker knop draaien zodat hij van slot af is. Dan rechts knop indrukken en draaien tegelijk. Gaat ie vanzelf naar beneden. Niet vergeten om m weer met links op slot te zetten.