vanmorgen voor het eerst bij de verloskundige geweest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pinkgirl, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    wel een beetje een terleurstelling hoor.

Ik vanmorgen voor het eerst naar de vk toe met het idee dat ik voor het eerst mijn baby ging zien... had ik een volle blaas dus eerst moest ik die gaan legen vervolgens weer gekeken kon ze niets vinden...

Volgens de vk was het apparaat niet erg gevoelig ofzo en er waren al 3 personen voor mij geweest waarbij ze ook nog niets kon zien..
    Dus vanavond mogen we voor de 2de keer naar de vk in het ziekenhuis voor een termijnecho!

ben zo bang dat ik niets meer in mijn buik heb ..

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gelukkig kan je vanavond al terecht meis, je zult zien dat er een prachtig klein mensje rondspartelt!

wel waardeloos dat de vk die apparatuur niet vervangt, dat is wel hoog tijd zou je zeggen of niet?

3. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    ja en gelukkig ben ik ook niet de enigste waarbij het niet meteen te zien was..

Maargoed laten we het hopen want ik ben nu wel erg onzeker hoor :(

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Wat vervelend!
    Kan me inderdaad voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Gelukkig mag je vanavond weer.

En wat waardeloos inderdaad dat hun apparatuur niet goed is, dit maakt mensen onterecht onzeker.

Hoop dat het allemaal meevalt en dat je vanavond een mooie echo mee krijgt!

5. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    dat is idd vervelend :(
    en je zult zien
    vanavond een klein mensje :D

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

goh wat spannend hee, gelukkig kan je vanavond al wel terecht.
    ga even wat doen voor de afleiding, even lekker shoppen ofzo of even langs een vriendin om de spannende tijd te doden.
    gelukkig weet je dat het niet alleen bij jou zo was dat de echo het niet goed deed dus dat geeft ook aan dat het heus niet zo hoeft te zijn dat er niets zit.
    met 9 weken zwangerschap is het embryo ongeveer 2 cm tot 2,3 cm groot dus is ook niet heel erg groot nog.
    succes met wachten en voor vanavond ook, groetjes

7. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Ik loop echt een als kip zonder kop door het huis :(
    Ik probeer ook even mijn aandacht ergens anders op te vestigen alleen lukt dat niet helemaal.

Ik ben gewoon zo bang dat ik vanavond niets kan zien op de echo!
    Maar nog een paar uurtjes en dan weet ik meer.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

had je vk een inwendige echo gedaan?

Waarschijnlijk zie je vanavond wel wat hoor, zeker als je vk bij de vorige 3 ook al niks zag. Wel stom dat ze dat niet even aangeeft van te voren.

9. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    nee ik had geen inwendigeecho gehad, gewoon uitwendig :)

Maar misschien krijg k vanavond wel een inwendige echo.

Ja ik vond het ook een beetje vreemd dat ze dat niet meteen vertelde an te voren dan had ik mezelf nu ook niet zo gek hoeven voelen.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh, als je dan vanavond een inwendige krijgt zien ze al veeel meer :) Mijn baarmoeder lag ver naar achteren, ik moest met 11 weken nog steeds inwendig, en met 12 weken zagen ze uitwendig ook wat.

11. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Oke! ja ze ging van te voren ook voelen aan mijn buik en dat was goed.
    Ze had het er idd wel over ja over baarmoeder die ver naar achteren lag!

Maar die onzeker blijft wel!

Maar bij jou zagen ze de 1ste keer dus ook niets?

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee, ze hebben toen gelijk een inwendige gedaan, en zelfs toen moest ze heel erg naar beneden duwen (richting mn rug) om wat te zien. Dat was met 7 weken, en toen met 10 weken was het weer het zelfde verhaal :) Met 11 weken had ik een nekplooimeting, toen zagen ze weer bijna niks uitwendig, en met 12 weken kon ze in ieder geval de meting doen.
    En nu heb je geen apparaat meer nodig om haar te zien, ze kan zo tekeer gaan, dan zie je haar hoofd en billen uitsteken haha :D

13. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Nou ik vind het allemaal maar eng hoor, Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad.

14. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    IEL dat idee al, iets naar binnenschuiven! En daar zit mijn vriend dan gewoon bij :rolleyes:

Nouja als ik maar iets zie dan wat goed is :D dan ben ik helemaal blij

15. Bri

Bri Niet meer actief

Spannend voor je. Een inwendige echo is inderdaad niet eng en als je dan dat kleine boontje ziet op het scherm vergeet je helemaal dat er iemand met een staaf in je d**s zit!
    Bij 9 weken gebeurt het heel erg vaak dat er op een uitwendige nog niets te zien is, dus maak je geen zorgen.

16. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Nou dat is al een beetje geruststellend!

17. Snowwie28

Snowwie28 Lid

10 okt 2008
    54
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat vervelend zeg. Ik moest vanochtend ook naar de verloskundige maar we hebben het hartje gehoord was echt super leuk.

Een echo komt dinsdag bij echo bureau. Ik ben daar nu ook wel benieuwd naar. De verloskundige zei zelfs dat het zou kunnen dat ik al 11 weken ver ben. Is ook weer een meevaller :D

Liefs
    Snowwie.

18. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    komt goed hoor!
    enneh... dat je vriend er bij zit bij een inwendige echo...: ben je van plan hem bij de bevalling aanwezig te laten zijn? ;) Kan ie vast wennen... ;)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh meis meen je niet,tsjeeeee ze maakt je vk wel mensen lekker bang,en dan ook nog 2 voor haar waarbij het apparaat ook niet goed zijn best deed,snap dat niet hoor,

Gelukkig dat je vanavond al terecht kan,
    denk aan je

liefs

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh voel je niks van hoor,en als het goed is zit je vriend toch naast je en ziet hij dat niet :D

Deel Deze Pagina