Voor de mensen die het willen volgen, hier een link. Hier word "live" de zaak gevolgd. Wat ze nu doen, zoekacties, hoe het met de verdachte zit enz. Het is wel een engelse site trouwens. Missing April Jones: Live updates in search for five-year-old girl missing in Machynlleth - Mirror Online Als ze gevonden wordt ben ik bang dat het niet goed afloopt. Zo'n jong grietje zo lang alleen. Maar laten we hopen en duimen dat ze ongedeerd is!!
Ze houden die man die is opgepakt nu vast op verdenking van de moord op April Jones Ze willen nog niet zeggen waarom, maar ik vrees het ergste. De vrijwilligers helpen ook niet meer mee zoeken, het is echt een politiezaak geworden staat op die site. Arm meisje en arme familie. Desondanks hoop ik alsnog dat ze levend word terug gevonden.
Echt verschrikkelijk. Dit soort nieuws reaches a whole new level als je zelf kinderen hebt. Daar draait je maag zich toch van om!? Als ik me even probeer in te beelden hoe ik me zou voelen als een van mijn zoontjes ontvoerd zou worden, het idee dat hun doodsangsten uitstaan, dan kan ik echt ter plekke in huilen uitbarsten. Zo'n man zo ik graag en kogel door z'n kop jagen, dan maar 20 jaar brommen. (als het mijn eigen kind zou zijn)
ik wordt hier ook niet goed van. een brok in mijn keel. Arm meiske, en arme ouders. Ik hoop dan maar dat ze snel wordt gevonden... niet wetende hoe of wat is helemaal niet te doen...
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie. Wat zullen die ouders nu doormaken?? Bij de gedachte raak ik al in paniek. Hopelijk wordt ze snel gevonden !!
Vreselijk. Dit doet me gelijk denken aan Maddy mc Cain. Al zijn die verhalen niet helemaal hetzelfde en vind ik die ouders meer verdacht. Ik hoop dat er toch goed nieuws komt wat betreft dit meisje. Al vrees ik ok het ergste!
Jeetje....wat ontzettend triest En met elke dag dat het langer duurt verdwijnt er weer een beetje hoop denk ik...bah
Waarom horen we hier niks meer van? Dit zou elke dag in de krant moeten staan om mensen allert te houden. Nu zakt het weg bij mensen.... Heel beangstigend dit ......