En dan bedoel ik eigenlijk waar? We willen een stacaravan of huisje kopen. Wij wonen zelf in rotterdam, dus het moet niet TE dichtbij huis zijn. Vroeger stonden wij in oostvoorne op de camping, 15 minuten hier vandaan, dat willen we niet. Iets in de trent van brabant ofzo? Het moet sowieso leuk zijn voor kleine kinderen en een zwembad hebben Heb al gegoogled, maarhoe weet je of het ECHT ook leuk is... Dus kom maar op
De Leistert in Roggel, vroeger jarenlang gekampeerd is een hele leuke grote camping met alles erop en eraan (Limburg)
Ter spegelt ziet er erg leuk uit! Super! Daar kan je wel een staan plaats kopen? Ben er nog niet helemaal ingedoken Limburg wil ik vanwege prive kwesties niet heen bedankt iig voor de reactie!
Ik kijk altijd op zoover hoe een camping scoort. Wij gaan dit jaar camperen in noord brabant. Camping achterste hoef.
Bedankt bonkie ik ga kijken.. Lautjuh, thanks voor de tip! Enne laat je ff weten hoe het was en wat je er allemaal kan doen
de www.dezeeuwsekust.nl daar zijn we een weekend geweest het was echt super! wij zaten in een huisje maar ze hadden er ook een camping bij. erg gezellig en goed schoon enz