hallo allemaal ik wil graag foto's maken van mijn dochter met engelen vleugels maar weten jullie misschien waar ik kleine vleugels kan kopen of bestellen via internet alvast bedankt
Is dit wat je zoekt? http://www.karnavalbazaar.be/N_frame.html Wil je die foto's zelf maken? Ik heb ze laten maken bij een fotograaf en deze had de vleugeltjes zelf.
ja wij willen het zelf maken 2 vriendinnen maken de foto's die zijn daar in thuis hebben mijn geboorte kaartje ook gemaakt ik ga even kijken op de site dank je wel en ik ga meteen naar de blokker deze week dank jullie wel
heb ze laatst bij xenos gekocht maar wat een K*T dingen zeg zien er mooi uit mar als je hem eruit haald is ie niet zo mooi en lijkt wel of er een dikke plank in zit
ik heb ook een kerstkaart gemaakt van mijn kids met engelenvleugels.... Ik ben wel handig met fotobewerkingsprogramma en ik heb foto's gemaakt van mijn kids in het wit en ik heb de vleugels er zelf op "geplakt' Een plaatje van vleugels heb ik gegoogled....
lang leve carnavalsseizoen.. hier dus vollop verkrijgbaar maar idd, mocht blokker ze niet hebben, even de carnavalszaken afgaan
heb ze gisteren net uit de kast gehaald voor paar foto's maar die dingen worden elk jr duurder! staan nu bij de blokker voor 4.99 maar ik heb ze vorig jr voor 3.99 gekocht (daar kwam ik achter omdat het kaartje er nog aanhing)