hoeveel pech kun je hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik moet even klagen hoor, ben echt gefrustreerd nu gewoon en het zat.

Het begon al vorige week konden eindelijk het huis bewonen wat we wouden door omstandigheden kon dat niet door gaan.
    Toen dachten we, we gaan een kerstboom zoeken, duurde ruim een uur waren allemaal lelijk. Nu 1 gevonden wouden we hem het weekend opzetten krijgen we hem eerst niet in de bak. Bak kapot, toen niet recht want de stam blijft nat aan de onderkant na zelfs 2 dagen droog te hebben gestaan, dus de pinnen draai je er letterlijk in. Toen dachten we leuk de lampjes erin deden het, half uur later kapot! Alle lampjes weer uit de boom... En vind dat zo rot werk. WIllen we lampjes gaan kopen gekocht. Willen we met de auto weg.. Ja hoor auto kapot. Thuis gekomen met moeite, willen we daarna gaan wiieen. Ja hoor je raad het al ook kapot. Gelukkig weer gemaakt. Dag ernaar na garage toe kijken wat er met de auto is, nou niet normaal kosten zijn 3000 euro dus kan niet is de auto niet waard.
    Dus pff dachten het pech is voorbij niet dus. Vanmiddag hoor ik geboor leek het op. Ik kijken niet bij de buurvrouw kijk ik net in me wc, is heel me vloer nat van het riool! Heb boven een rooster zitten echt loopt allemaal bruine drap uit, het meurt verschrikkelijk niet normaal! EN me plafond heb ik lekkage :evil: Grrr ik baal dus als een stekker. Rioolbedrijf gebeld, ja duurt nog even voor ze komen! Me kleine moet naar bed maar die gasten maken altijd herrie. Dus hopelijk doe ze straks rustig aan! Oh en ook nog me man van de week tegen een andere auto aan gereden!

ZO dus wat zal het volgende zijn?... durf al geen auto meer te kopen, bang dat het bij voorbaad al een miskoop is...

Pffff sorry allemaal moest het even kwijt, ben het echt helemaal zat gewoon!

zo lucht op sorry..

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje zeg... wat ongelooflijk veel pech! Hopelijk komen er binnenkort een hoop positieve dingen op jullie pad!

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nou gaat goed...ik hoop dat jullie pech snel over is. En dat jullie toch wel een goede auto vinden want als je daar pech mee hebt is echt k*t, wij ook miskoop gedaan en zitten maandelijks bij de garage.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

pff rioolbedrijf geweest, is gewooon me hele rioolbuis afvoer ding helemaal rot. En nu me plafond boven me hoofd van de wc zit een grote scheur in waar als je niet oppast de wc pot van boven op je hoofd terrecht komt!...

en ik moet poepen :s... plassen maar in de douche dan dat loopt via een andere afvoer... grrrr...

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused: jeetje....wat een pech....

Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina