Ik had gisteren een echo gehad van mijn baarmoeder en eierstokken om te kijken of er niet een cyste zat. Deze kon de echoscopist zo niet zien. Maar hij zag wel veel bloedvaatjes wat verband zou houden met hormonen / zwangerschap. Nou is mijn man gesteriliseerd dus die kans is heel klein. Ik gisteren in de stress een zw test gedaan, vage kruis op de clearblue test gekregen en een negatieve midstream etos test, dat leg ik dus nu gewoon naast me neer. Als het wel zo is, zou het schrikken zijn, maar welkom. Is het niet zo, was dat altijd al de bedoeling Maar ik word nu dus net door de HA zelf gebeld, dat ik een afspraak moet maken bij de Gyn omdat ze stuwing rond mijn baarmoeder hadden waargenomen. Hij kon me me niet vertellen wat het was oid, dat moest de gyn doen. Weet iemand dat? Wat houd het nou in? Op google kom ik meer alleen maar tietenstuwing tegen haha
Stuwing aan je urine leider zou een opgezwollen urine leider zijn volgens google. Dus ik denk dat je het te maken heeft dat je daar dus opgezwollen, vocht zicht?
Als de doorbloeding van de baarmoeder wore belemmerd bij het verlaten van de baarmoeder ( het kan er wel in maar moeilijker uit) krijg je stuwing.
Nou ik ben gisteren bij de gyn geweest en die heeft vast kunnen stellen dat ik een aantal spataderen in mijn bm heb zitten. Je kunt er wel wat aan laten doen, maar hij vertelde dat deze toepassingen nog in de kinderschoenen staat en vrij nieuw. Niet alle artsen zijn het met elkaar eens wat en of er wat aan gedaan moet worden. Dus we pakken nu eerst het andere probleem aan. Hij heeft het vermoeden dat ik endometriose heb. Daar heeft hij mij nu voor een periode van 3 maanden de pil voor voorgeschreven. Kijken of dat uitkomst bied. Ik ben benieuwd. Moet wel weer even wennen aan de pil haha
Nou wat fijn dat je antwoord hebt! Succes met het wennen aan de pil.. en de verdere dingen die eruit komen.