Onverklaarbare jeuk!

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik heb nu al een aantal weken hele erge jeuk op mijn hoofd.. Alsof er 50 luizen lopen??:(

Ik heb zelf naar mijn hoofdhuid gekeken, mijn vriend , mijn moeder en schoonmoeder heb ik ook laten kijken maar niemand ziet iets raars.

Geen bultjes, geen uitslag, niets roods, geen roos.. Mijn haar was ik maar 1x in de week met shampoo en crème spoeling.. De rest van de dagen spoel ik het gewoon met water..

De jeuk komt met vlagen.. Dus niet de heletijd..
    Het enige dat helpt is echt hard krabben.. Doe ik het zachtjes dan lijkt de jeuk zich gewoon te verplaatsen..

Wie heeft een idee wat het kan zijn ? En belangrijker, hoe ik ervan af kom??

2. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ooh dit lijkt mijn verhaal wel! ik ben naar de dokter ermee gegaan en hij wist eigenlijk ook niks als dat hij mij n olie voor op t hoofd heeft meegegeven ik mocht verder niks anders ivm zwangerschap maar of t helpt .... niet echt succes ermee je word er gek van!

3. FairyLaughs

Ja, ik ben aant twijfelen of ik naar de huisarts moet gaan? Juist omdat er helemaal niets te zien is...

4. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    bij mij zie je ook helemaal niks... raar he

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Misschien iets van menthol poeder? Dat je dat op je hoofdhuid masseert?

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier ook gehad, ik kamde me suf met de luizenkam maar niemand zag wat of vond wat....

ik gebruik nu die haar en hoofdhuid van andrelon , en nu is het heeeleemaal over..... misschien een tip :)

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb het steeds op mijn buik. Bizar. Niets te zien. Ik gooi het maar op het ontzwangeren hihi

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    naar je HA en bloed laten prikken!

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Heb het ook wel eens. Bij mij helpt antiroos shampoo. Terwijl ik niet echt roos heb op dat moment.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Welke Shamppo gebruik je? Ik heb het ook, van Nivea Shampoo

11. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Head en shoulders. wel prijzig. Bij mij word het meestal nog erger als ik shampoo van herbal essences gebruik, ruikt echt heerlijk maar ik blijf jeuken dan.

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik had dat paar maanden geleden ook! Ik gebruik Fructis maar ik had toen een andere versie dan normaal. Weet niet zeker of het daardoor kwam, maar nu ik een andere Fructis heb is het weer weg.

13. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Jaren geleden heb ik dat ook eens gehad, vreselijk inderdaad :p
    ik kwam erachter dat het door de crème spoeling kwam, je zou een ander merk kunnen proberen?

14. FairyLaughs

Ik gebruik de schwarzkopf perzik shampoo en cremespoeling.. Maar deze gebruik ik echt allang.. Nog nooit last van gehad..

Ik weet niet meer wie het zei? Maar wat kan er uit bloedprikken komen dan?

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk

Waar denk je aan dan?

Bij mij ligt het aan de shampoo. Mss ander merk proberen?

Deel Deze Pagina