Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ach lieverd! Een dikke knuffel voor je! Ik herken de emotie wel hoor. Je wilt het zo graag! En waarom die ander wel en jij niet? Houd moed hoor ♡

Snuky vindt dit leuk.
  2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Spannend!!! Succes, hopelijk is het snel raak ♡

cynmark29 vindt dit leuk.
  3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @Upke2 mijn vriend bleek een lage bewegelijkheid van de zaadcellen te hebben. Omdat zaad heel erg kan wisselen moeten we 6wkn (nu nog 2) weken wachten om opnieuw in te leveren en als het dan weer zo slecht is gaan ze kijken wat er kan. Met de uitslag van de laatste keer vrees ik voor ICSI.

@miniVosje fijn dat alles goed was!!! Succes bij je man!

Wat ik begreep wisselt de kwaliteit van sperma altijd heel erg. Het lichaam heeft 6wkn nodig om weer volledige nieuwe voorraad te hebben, dus de oude zaadcellen weg en allemaal nieuwe. Daarom moeten wij 6wkn wachten voor 2e onderzoek. Mocht mijn man toevallig net een virusje hebben gehad bij dit onderzoek dan is dat nu weg.

En ik baal een beetje van mezelf. Vanmiddag is bruine afscheiding weg, vanochtend was het er nog. En ik merk dat een stemmetje in mijn hoofd nu toch begint "wat als het innesteling was? Wat als het toch gelukt is?" Ik heb gewoon zo geen zin in die teleurstelling als ik alsnog ongesteld ben.

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nu zet bruin toch gewoon weer door vanochtend, dus kan ik verder. Nog 1 zo'n ronde doorkomen en dan hebben we hopelijk kansen door de MMM!

miniVosje vindt dit leuk.
  5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Kusjes voor jou. Nog even volhouden.

6. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@Snuky hoe gaat t nu meis?

@Littlegirl1989 hè wat balen weer. Of nou nee zeg maar gewoon wat zwaar klote!! Dikke knuffel.

Hier nu op cd 11, en alweer hele fijne klussessies achter de rug de afgelopen dagen, we beginnen altijd mooi op tijd :D Morgen start ik met ovulatietesten.

Snuky vindt dit leuk.
  7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 fijn datchet door zet. Nog even en dan kan je je hoop vestigen op de mmm succes

8. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Wat een verhalen hier.. Voor iedereen heel veel sterkte in deze onzekere periode.. Het is pittig maar hé voor ons komt het vast ook, daar hopen we heel hard op toch!!?!

Snuky vindt dit leuk.
  9. Baby dream

Nou meiden.. we gaan waarschijnlijk deze maand toch weer verder met utrogestan en wel pas in sep/okt weer naar de gyn. En dan nu met ovulatie testen en zonder echo's. Ik trek het eigenlijk gewoon niet, want zonder die bollen zijn onze kansen een stuk kleiner. Of straks raak ik wel zwanger, maar gaat het meteen mis door mijn progesteron tekort (heb wel vaker tuurstreepjes gehad en daarna toch ongesteld) dus ik durf zonder eigenlijk niet aan..
    Assistente vond het een mooie tussenoplossing en gaat overleggen met gyn..

10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Dat klinkt zeker als een mooie tussenweg, @Baby dream! Hopen dat het effect heeft :thumup:.

Hoe is het met de andere dames? Ik moet morgen (cyclusdag 12) weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. No biggie, dat moet elke maand op dag 12 en elke keer ligt er al een prachtig eitje klaar. 't Is meer een formaliteit. Het wordt in elk geval een gezellig weekend bij ons! ;)

11. Baby dream

@nizzie86 succes morgen!! Hopelijk een mooi follikel!

Ik heb het afgelopen half jaar follikelmetingen gehad, maar die liepen mooi synchroon met de ovulatie testen. Dus hopelijk mag ik utro nu lekker op eigen houtje gebruiken. Heb er eigenlijk geen echo's voor nodig. Ben benieuwd wat de gyn ervan vindt.

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #252 nizzie86, 22 jun 2017
    Laatst bewerkt: 22 jun 2017
    @Baby dream Ben ook benieuwd! Hou ons op de hoogte :).

Voor mij hoeven die follikelmetingen ook niet per se (al is het best een fijne geruststelling elke maand), maar vanuit het ziekenhuis is dat het beleid. Nou ja, prima. Ik woon bijna letterlijk tegenover het ziekenhuis, dus het is voor mij echt geen probleem om elke paar weken voor een echo te komen.

13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dat wordt hier echt een ding als dat moet, ziekenhuis is 30min de andere kant op dan mijn werk haha.
    Verder wacht ik op mijn Rood, vandaag is mijn NOD. Ik word er chagrijnig van dat hij niet komt. Voel ook geen PMS, geen kramp. Wel bruine afscheiding en dan weer niet... grrrr

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Irritant @Littlegirl1989. Ik weet dat de kans minimaal is, maar wil je er toch niet een testje tegenaan gooien?

15. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Had bedacht net een test mee te nemen, maar niet gedaan. Besloten niet voor zondag te willen testen. Morgen gaat mijn man een weekend weg en zaterdag ben ik een dagje met mam weg. Mocht het dan raak zijn dan kan ik mijn mond toch niet houden zaterdag en weet mijn moeder het eerder dan mijn man :rolleyes:

Daarnaast weet ik niet of ik de teleurstelling van weer een negatieve test wil, terwijl het vandaag nog alle kanten op kan. Als ik zondag nog niet ongesteld ben dan is de kans groter op een zwangerschap ofzo...

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Littlegirl1989 Ja, ik snap je beweegredenen... Ik hoop voor je dat je menstruatie snel doorbreekt. Nou ja, nee, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar je snapt me. Hou je taai!

17. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Aww, maar elke maand heb je alsnog wel even veel kans toch? Ik snap je echter wel heel goed hoor...Houd de moed erin!
    En wat ideaal dat je tegenover het ziekenhuis woont joh. Op de Uithof dus? ;)

18. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Lief dat je vraagt, @Baby dream. Het gaat met mega ups en downs hier, maar nu gelukkig over het algemeen wel goed. Dat mijn man 2 weken in het buitenland zit, werkt ook niet echt mee trouwens. Mis hem ontzettend...:( We zijn nog nooit zo lang van elkaar weggeweest (na ruim 8 jaar samen). En zul je net zien hè, dan héb ik zin om manlief spontaan te pakken en "NO baby making" te klussen, kan het niet hahahaha...o_O

Lastig Baby Dream...September/oktober klinkt nog ver weg, maar de tijd gaat zo snel. Hopelijk is er dan snel meer duidelijk bij jullie!

Enne @Littlegirl1989, dat is stiekem dan toch best wel spannend bij je! Succes met volhouden en ik hoop ook meeeega voor je dat de ongesteldheid niet komt!!!

19. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Nee, in Leidsche Rijn! :p We hebben op zich elke maand een kans, ja, maar hoe meer maanden er verstrijken, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het niet meer gaat lukken.

20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Snuky Arme jij... Wanneer is je man weer terug?

Deel Deze Pagina