Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@Snuky pfff heftig.. wat rot voor je! Heb je steun van je omgeving? Dikke knuffel! Kan me voorstellen dat je je soms mega klote voelt..

Zal nog even een extra toelichting geven; Wij hebben bewust een 'ziekenhuis pauze' genomen tot september oktober. Omdat 2x per week echo's mijn strot uit kwam. Was echt ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Maar ik vind een totale pauze erg moeilijk, dus gaan nu weer verder met de ovulatie testen en dag na de positieve ovulatie test start ik met utrogestan voor 14 dagen. Dan test ik, bij een negatieve test stop ik met utro en word ik ongesteld. De utro vult mijn progesteron tekort aan zegmaar. Dat was het enige dat 'mis' was met ons/mij. En werd net teruggebeld, gyn vind het een prima oplossing. Dus we proberen het een paar maanden op deze manier (heb van januari tot maart ook al utrogestan gebruikt) en als ik in september oktober nog niet zwanger ben, ga ik weer een afspraak maken bij de gyn :)

Snuky en nizzie86 vinden dit leuk.
  2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Kom het na jou berichtje toch niet laten dus naar de kruidvat gereden (meteen schepsnoep mee genomen :rolleyes:) maar hartstikke wit. Nou, iig duidelijk nu.

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Aww, mop. Kus voor jou. Lekker duizend kilo snoep eten nu.

Joppie1 vindt dit leuk.
  4. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 balen maar je hoeft je niet meer gek te maken. Nu lekker due zak snoep leeg eten:thumup:

5. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Had gelukkig niet heel veel bij haha. Maar goed ook.
    Mijn gevoel zegt me al een hele tijd dat wij een mei-kindje krijgen. Mijn moeder is van mei, mijn vader, mijn broer en ik ook. Dus we geinen altijd dat onze familie maar 1mnd per jaar vruchtbaar is. Maar ik kan niet loslaten dat ik denk dat wij ook in mei een kindje gaan krijgen, dus als dat gevoel klopt is het nog 2-3 maanden afwachten.

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Baby dream

@Littlegirl1989 wat jammer van de witte test. Schrijf je nog mee in je nod club? Ik keek daar regelmatig.. maar wat veel roze en zo snel al.. nogal zuur altijd hè zulke dingen pff.. bij sommigen gaat het zo verrekte makkelijk allemaal..

En waren eerder ook nod lijsten speciaal voor +9 en +12 maanden. Dat vond ik wel heel prettig. Kan je toch meepraten in een nod lijst, zonder die stomme confrontaties.

7. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Lees nauwelijks meer mee nee, teveel mensen en al het roze voor mensen in de eerste paar rondes.
    Nog niet ongesteld trouwens. En mega rotavond gehad. Hadden afscheid v collega die met pensioen ging, ze had ons uitgenodigd om voor ons te koken, super leuk. Collega die met zwangerschapsverlof is kwam ineens ook onverwachts met haar 2wkn oude dochter dus hele avond ging over babies, kinderen en zwangerschappen. Ben opgestapt toen de eerste weg gingen en ik met goed fatsoen weg kon. Blegh... haat mezelf dan zo he, wil geen verbitterde trol worden...

8. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik ben de hele week bijna niet online geweest. Ben druk met mijn bedrijf aan de slag geweest. Ik lees vanavond even bij en reageer morgen. In de gauwigheid heb ik wel wat mindere berichten gelezen. Echt jammer! Voor iedereen met slecht nieuws een dikke knuffel. En voor de anderen ook.

Snuky en Blosjes vinden dit leuk.
  9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Littlegirl1989 Ach lieverd, ik voel zo met je mee. 't Is zo herkenbaar, inclusief die zelfhaat daarna met van die gedachten à la 'Doe nou toch eens normaal,' en 'Wees eens niet zo'n aansteller.' Maar het ís gewoon heel zwaar. Het liefst zou je het op zo'n moment uitschreeuwen, maar dat staat dan ook weer zo raar. Voor je het weet heb je dan de stempel 'psycho bitch' te pakken. Als je van tevoren had geweten dat die collega zou komen, zou je natuurlijk nooit zijn geweest of had je je er in elk geval beter op kunnen voorbereiden. Nu voelde je je overvallen. En dat heeft niks met verbitterdheid te maken. Als het hele proces van zwanger worden wat langer duurt, dan kom je jezelf geheid tegen. Het is een ontzettend zware periode, waarin je eigenlijk het meest gebaat bent met lief zijn voor jezelf. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het (hallo, ik ben Mevrouw Zelfmedelijden en Slachtofferrol, aangenaam). Ooit komt er een dag dat er een baby'tje op je arm ligt te slapen en dat je terugdenkt aan deze periode en jezelf met terugwerkende kracht een aai over je bol geeft. In de tussentijd doen wij dat gewoon voor je. Hier, vangen!

Upke2 en Sinaasappelsapje vinden dit leuk.
  10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    (Ahum, niet dat ik denk dat je er zo uitziet, hè. Laat dat duidelijk wezen. @Littlegirl1989)

11. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Vooral dat kale hoofd :roflmao::roflmao::roflmao:
    En je hebt gelijk hoor, ik weet het ook wel. Heb het verrassend goed uitgehouden allemaal, maar idd het overvallen kan ik niet zo goed handelen en al helemaal niet na de negatieve test van vanmiddag. Komen er vast wel overheen. Maar soms vind ik mezelf echt zo'n zeikerd en moet ik echt even mijn best doen de goede dingen te zien ipv alleen wat er niet is. Maar juist dan word je omringd door babies en zwangerschappen lijkt wel :rolleyes:

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Littlegirl1989 Ja, dat is ook. Het is alsof het leven ons tart of zo. Yo universum, waar hebben we dat aan verdiend?!?!??!!!! Nou mop, drink nog een kopje thee of zo en ga dan lekker slapen. Hopelijk breekt vannacht of morgen die rotmenstruatie door. En ooit komt jouw tijd echt wel. Écht. En dan ga jij iedereen mooi jaloers maken met die wolk van een baby van je :).

Snuky vindt dit leuk.
  13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    We gaan nog steeds voor de meibaby ;) bij jou je ei ondertussen geweest?

nizzie86 vindt dit leuk.
  14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Littlegirl1989 Heel goede instelling! Ik verwacht mijn ei dit weekend, dus we zijn al wat voorwerk aan het verrichten ;). Morgenochtend follikelmeting! Daarna kan ik beter inschatten wanneer-ie gaat springen.

15. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 ik leef met je mee. Vervelend zeg, als je zo wordt overvallen. Hoop dat je je vandaag weer beter voelt.

Bij mij is me ei er bijna denk ik. Erg last van me baarmoeder en me test:

Zouden jullie mee kunnen kijken?

Bijgevoegde bestanden:

16. Baby dream

@miniVosje als de kant van de blauwe dop het testvenster is, dan is die van vandaag hartstikke positief

miniVosje vindt dit leuk.
  17. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb net even alles bijgelezen, maar echt te veel om overal op te reageren! Knuffel voor jullie @Snuky y en @Littlegirl1989 .

Hier is het een beetje rare ronde.. volgens normale cyclus van altijd 35 dagen was NOD al afgelopen dinsdag, maar ovulatietesten bleven lang een knipper smiley en pas op dag 23 een vaste.. normaal dan precies 14 dagen later ongie.. dat had dan gister geweest.. nu nog weinig kwaaltjes dus wacht nog maar even af.. durf voorlopig nog niet te testen.. wel vanaf gister heleboel uitslag op arm

Snuky vindt dit leuk.
  18. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik zou niet meer wachten @miniVosje! Go for it ;)

@Sweetgirl86x klinkt gek. Zou de warmte soms invloed hebben? Mijn cyclus was dus ook anders dan anders.... idd in die lf anders dan normaal. Ik hoop voor jou dat het komt door een zwangerschap!

miniVosje vindt dit leuk.
  19. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Gezellig weekend gewenst, @miniVosje! :D Wij moeten de komende dagen ook aan de slag. Synchroon klussen, altijd prima.

@Sweetgirl86x Hé, wat gek... Maar ik zou me echt niet meer kunnen bedwingen als ik een dag overtijd was! Ik hoop voor je dat deze gekke cyclus een mooi staartje krijgt :D.

20. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    • @Littlegirl1989 daar heb ik ook al aan gedacht.. vorige ronde lekker warm op zonvakantie, 3 dagen 'overtijd' en maar 2 dagen echt ongie.. vreemd hoor.. heeft het bij jou al doorgezet?

Deel Deze Pagina