Ohh ik dacht dat ik de enige was met die nod lijsten... heb 1 maand mee gedaan en kreeg al jeuk bij de eerste die direct zwanger werd na een maand.. Goed bedoelde reacties "alles komt goed" Ik verwacht niet (ondanks ik je niet ken) dat je een verbitterde trol wordt hoor. Het is heel logisch. Voel me ook klote als het constant over baby's gaat en alles heel vlot verloopt bij anderen..
@nizzie86 Ja ik probeer ook wel te relativeren. Maar het is vooral oneerlijk. Ik ken zelfs iemand die in de 1e maand van haar relatie zwanger was, wat dus niet de bedoeling was. En wij willen wel graag zwanger worden en dan duurt het dus veel langer dan je hoopte. @Baby dream ik zeg ook altijd, ik hoop nog een kindje te krijgen @Sinaasappelsapje wat een ontzettend verdrietig verhaal. Dikke knuffel voor jou Jullie ook fijn weekend allemaal!
@Sinaasappelsapje Jeetje meis, wat een verschrikkelijk heftig verhaal. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag houden en vervolgens negen maanden later een gezonde baby. Heel dikke knuffel voor jou. @Baby dream Hoe was het op het feestje? Confronterend?
Mijn weekend was wel oké! Rustig vooral. Gisteren of vandaag was mijn eisprong en die hebben we goed benut, zeg maar. Nu weer twee weken wachten. Al heb ik weinig hoop hoor, maar er rust zo'n taboe op om dat te zeggen. 'Je moet positief blijven!' zeggen ze allemaal. 'Het kan zomaar raak zijn!' zeggen ze allemaal. Ja ja, eerst zien, dan geloven . @allemaal Is het misschien een idee om dit topic te sluiten voor nieuwe leden? Ik gun alle vrouwen die al lang wachten natuurlijk een plek om met lotgenoten te kletsen, maar als dit clubje alleen maar groter en groter wordt, dan raak ik persoonlijk een beetje kwijt wie nou waarmee bezig is, snappen jullie? Ik vind dit clubje eigenlijk groot genoeg zo. Mee eens?
@nizzie86 spannend weer op het wachtbankje. Meer dan je best doen met klussen kan je niet doen. Wat betreft ledenstop vind ik prima. Het feestje viel me mee gelukkig. Er werd niet zoveel over gepraat, plus het is bij haar nog niet aan de buitenkant te zien dus dat scheelt. Moest wel even slikken toen ik alle babycadeaus zag maar verder ging het wel goed. Blijkbaar hadden ze het niet verwacht dat het zo snel zou gaan en hadden ze eigenlijk liever een zomerbaby gehad maarja "het valt niet te plannen".. ik dacht ik loop maar even weg.. vind zulke dingen altijd wel rot om te horen. Vandaag cd 16 en mijn ovutest loopt ineens behoorlijk op. Heb na zo'n test meestal dezelfde dag of de dag erna de knaller. Dus later op de dag weer testen en bij positief kan ik morgen met mijn utro beginnen. Gisteravond hebben we het gezellig gehad.. dus even kijken wat mn ovutest later vandaag gaat doen.
Goedemiddag meiden! En welkom nieuwe meiden. Pfoe zijn wel heel veel bij gekomen hier in dit topic. Ben nu al de draad kwijt wie er allemaal in zat en wie wat heeft haha! Ben ff niet meer online geweest dus moet even alles herlezen. Wij zijn heerlijk op zonvakantie, dus probeer echt niet deze vakantie bezig te zijn met "zwanger worden " en "babies" enz. Ben zelfs al 3 dagen vergeten te temperaturen haha Dus fuck it daarmee hihi. We zien t wel.. Voor de rest alles oké met jullie ? Ik ben deze week ook niet zoveel hier dus excuses alvast. Zodra wij volgende week weer thuis zijn zal ik weer op iedereen reageren. Dikke knuffel voor jullie!
Fijne vakantie @Upke2 @nizzie86 ik vind de club ook wel groot genoeg anders wordt het onoverzichtelijk en gaat iedereen minder reageren. @Baby dream ben benieuwd of je vandaag een positieve test zal hebben. En fijn dat het feestje mee viel. Hier een weekend of werken gehad... niet veel bijzonders
Vrijdagavond...! We zitten nu op 8 nachtjes en moeten er nog 4. Het einde komt eindelijk een beetje in zicht, hèhè.
Ah get, zeg...! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelde die avond. Lekker dan...:'( Maar heel goed dat je meteen bent opgestapt toen het een beetje kon hoor! Heel leuk voor die collega natuurlijk, maar zo zuur voor jou...! Jezelf niet haten hoor, ik snap je gevoel goed! En ook al willen we ons niet zo voelen (inderdaad, wat verbitterd), het knaagt toch gigantisch en is dan zo onder je neus zo confronterend. Knuffieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Welkom bij de club! Poe, wat een heftig verhaal zeg...! Heel erg verdrietig. Ik hoop dat de iui behandeling én de bloedverdunners zullen helpen!!
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Baby dream, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na miskraam) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam) Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 10 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden) (MMM)
@Sinaasappelsapje Hou jij bij in de hoeveelste ronde jullie zitten? Zo ja, zou je dat dan willen aanpassen in de lijst?