Bedankt voor jullie lieve reacties en fijn dat ik nog bij het clubje mag @nizzie86 ik heb echt geen idee hoeveelste ronde dit is.. voor mijn zwangerschap waren we ook al 1,5jr bezig en direct na de zwangerschap weer.. ik begin in Juli aan mijn 2e iui in ieder geval
@Sinaasappelsapje Jeetje meid, ik blijf je verhaal zo ontzettend verdrietig vinden. Dat jij nog overeind staat... Je bent heel sterk. Ik zal je gegevens straks aanpassen, wil je dan nog even kijken of je het ermee eens bent? Liefs voor jou!
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Baby dream, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na miskraam) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam) Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 10 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM)
@allemaal Ik heb bericht gehad van @Beheer: ze willen de topictitel niet aanpassen omdat er geen besloten clubs op het forum mogen bestaan . Dusss.
@Sinaasappelsapje ik heb net mijn menstruatie gehad. Nu nog 1 nutteloze ronde te gaan. Wat een megaheftig verhaal heb jij zeg... jeetje, even niks op te zeggen. Ik gun het jullie zo! @nizzie86 ik kan me wel vinden in sluiten. Het wordt erg vol anders. Zie dat je al actie hebt ondernomen, zonde van het beheer. Dan maar zelf subtiel kenbaar maken aan mensen. Herkenbaar, dat taboe. Hier mag je het zeggen hoor @Baby dream knuffel voor jou. Rotopmerkingen zijn dat.. "liever een zomerbaby gehad" pfff.... succes met gezellig maken de aankomende tijd! @Upke2 geniet van je vakantie!!
@nizzie86 thanks voor het aanpassen. Ja het is behoorlijk rot, voel me vooral slecht als ik mensen zie met kinderen die ze slecht behandelen, of vrouwen die per ongeluk zwanger zijn en die zichzelf niet kunnen onderhouden, laat staan een kind.. maarja ik moet verder he! Vinden jullie het een idee om een groep te maken op Facebook? Het is iets persoonlijker en het kan gesloten worden als iedereen er in zit.
@Sinaasappelsapje O man, dat heb ík zelfs al, dat ik boos word op mensen die hun kinderen uitschelden in de supermarkt of als er zoals laatst een zwangere vrouw naast me op een bankje komt zitten om een sigaretje te roken. Erg hè. Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld... Goed idee van je, maar ik heb geen Facebook, dus ik val dan helaas af. Ik blijf lekker in dit topic meepraten .
@nizzie86 argh ja! Op het moment dat het nog te vroeg is om te testen en misschien eventueel wel zwanger kán zijn raak ik geen druppel alcohol meer aan, geen rauwe vis etc... en dan krijg je zulke mensen, te erg
Je kan een geheime groep aanmaken en dan via privébericht de mailadressen vragen van de dames. Dan hoef je geen vrienden te zijn met de leden en kan niemand verder de groep en het onderwerp zien. Je moet dan alleen wel anderen toevoegen via de webpagina, via de app kan het niet. Heb zelf een jaar geleden ook een geheime club gestart met wat anderen.
@Frummels ok maar misschien even afwachten of iedereen wel fb heeft en erop zit te wachten? @Baby dream succes!!
Ik heb er niet zo'n behoefte aan. Sowieso al omdat er blijkbaar mensen zonder fb zijn en ik graag compleet wil blijven (en gewoon niet zonder @nizzie86 kan ), maar ookmomdat ik het hoofdstuk "babies" naar believen wil kunnen openen en sluiten obv waar ik behoefte aan heb. En op fb is dat toch lastiger dan gewoon hier even niet komen kijken. Dus nee ik blijf ook liever alleen hier.
Ik ben het met @Littlegirl1989 eens. Soms wil ik er even niks mee te maken hebben. En dan kom ik gewoon even niet online. @Baby dream verl klus plezier
Ik moet mezelf er echt aan herinneren om hier vaker te kijken. Ik kan het steeds niet vinden op het nieuwe forum. Of ben ik nu heel dom? @Sinaasappelsapje Meid wat een verhaal.... Heel veel liefs en sterkte!!! Ik zit nu na de Duphaston te wachten op een bloeding. Laatste pilletje is eergisteren geweest, dus wat mij betreft kan 't komen!
Ik vind alles wel lang duren hoor. 5 Dagen Duphaston geslikt, eergisteren de laatste, wanneer ga ik nou bloeden? Nog nooit zoveel zin gehad om ongesteld te zijn, hahaha...
Spannend @Pancakes! Geef het even de tijd, als het goed is word je heus wel ongesteld. En daarna gaat het écht beginnen, hè? Je vindt dit clubje trouwens via Forum > Kinderwens > Zwanger worden clubs.
Ja, dan gaat het écht beginnen, Nizzie. Ik kan gewoon niet meer wachten, hahaha, maar goed, we hebben Engelengeduld of we hebben 't niet hè... Ik vraag me af wanneer 't komen gaat. Hoopte op vandaag, maar zo voelt het niet meer. Nu mijn hoop gezet op morgen. Totaal geen idee wanneer het moet gaan gebeuren...
Ok dan houden we het hier, voor mij ook goed!! Ik voel me raar.. ik heb de laatste 4 maanden precies om de 35 dagen een menstruatie gehad. Meestal is het bloed na 3 dagen al over. Nu werd ik na 28 dagen al ongesteld en op de 5e dag bloedde ik nog (wel heel weinig). Mn buik voelt ook alsof ik nu gewoon ongesteld moet worden terwijl dat al geweest is... zaterdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo en om de iui in te plannen dus dan weet ik meer maar ik vind dit zo raar!