Nee klopt, geen eisprong van mezelf, er gebeurt niets, maar ik moet engelengeduld hebben om überhaupt al te beginnen. Hier gelukkig ook nog geen 'last van' verplichte seks, maar dat hebben wij ook niet echt. Wel vaak lachen in bed, en inderdaad Dat schijnt goed te zijn.
Ik heb zo'n rotdag vandaag. Geen aanleiding verder, althans niet meer dan normaal. De donderdagen zijn het ergst, als ik me probeer door mijn laatste werkdag heen te worstelen terwijl de emmer voor die week al leeg is. De ene jankbui na de andere en zo moe... Straks zomerborrel van mijn werk. Fijn om afleiding te hebben en mijn collegas even buiten werk om te zien maar ik krijg mezelf niet overeind getrokken vandaag, ik weet het gewoon even echt niet... ik ben het allemaal zo beu...
@Littlegirl1989 Aww liefje . Ik heb zelf ook echt een enórme schijtdag vandaag, dus ik kan je niet opvrolijken. Misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent? Dikke kus.
Ik kom jullie allemaal een knuffel geven!!! Niet dat ik zelf te genieten ben (de dip duurt behoorlijk lang deze maand) maar ik probeer juist bezig te zijn op mn vrije dag terwijl ik nergens zin in heb..
@Littlegirl1989 Jeetje wat rot zo'n dag. Wil je een hele dikke knuffel geven. Kun je de borrel niet afzeggen zodat je even tijd hebt om rustig tot jezelf te komen? Sterkte meis. Las ook weer dat een bekende een kindje verwacht.. waarvan je gewoon wéét dat het gedoemd is om te mislukken. Echt onvoorstelbaar. Serieus!? Waarom krijgen dat soort figuren in godsnaam kinderen?!?!
@Sinaasappelsapje heb het ook zo met jou te doen. Vind het echt zo erg wat jullie meegemaakt hebben. Geen woorden voor! Jij ook een knuffel. En @nizzie86, ook voor jou!! Hier dus eergisteravond, gisteravond en net vanavond heel gezellig gemaakt. Hebben alle kansen benut. Het lange wachten kan beginnen, ik neem plaats op het o zo heerlijke wachtbankje. Ik kan rond 13 juli testen
Thanks @Baby dream ik ga voor je duimen! Ik hoop dat ik zaterdag krijg te horen dat er een eicel aan het groeien is..
dikke knuffel voor jullie allemaal.. hier helaas ook geen opbeurende woorden ik zit zo niet lekker in m'n vel! bij het minste of geringste ontplof ik al.. had vandaag m'n menstruatie verwacht maar nog niet maar t zal daar wel mee te maken hebben denk ik.. pff zie nu al op tegen een nieuwe ronde..
Hier ook waardeloos geeindigd. Blij dat ik naar de borrel ben gegaan, even gehoord hoe het bedrijf er voor staat. Maar verder was de stemming mineur en voelde me waardeloos en heb een paar lekkere jankbuien gehad. Was overigens niet de enige gelukkig. Deel van me twijfelt om met de directrice in gesprek te gaan over alles en mijn emoties erin. In de hoop op... wat eigenlijk? Begrip denk ik, begrip vanuit het bedrijf, besef dat wat er nu gebeurt iets oproept bij medewerkers. Ik had altijd een goede klik met haar, het gevoel dingen naar elkaar uit te kunnen spreken. Maar nu is dat weg en ben ik alleen bang om de deksel op mijn neus te krijgen. Denk dat ik, als alles achter de rug is, een lange brief stuur naar haar met daarin alle emoties. Misschien dat ik hem zelfs nu al een keer schrijf, maar pas dan stuur.
OMG haha dat is wel heel erg.. had gisteren een stukje geplaatst hier en even gekopieerd voor een ander forum waar bij ik meeschrijf.. Plak ik het bijna op Facebook bij een reactie op iemands verjaardag!!! Gelukkig nog niet geplaatst maar... Wouwzers! Ben gelijk wakker
Elyn 29jr, 2e kindje, ronde 23 incl MA. Wow, als ik dit zo opschrijf, is het echt lang. Aug 2015 besloten om voor een 2e te gaan. Na 7 rondes was het raak. Alles aan mij was op en top zwanger, ik groeide al snel. Helaas bleek er bij e 1e echo geen leven te zien. Met cyotec een miskraam opgewekt die na 2dgn op gang kwam. Helaas werd ik na 1,5 maand ziek wakker en lag ik dezelfde avond nog op de SEH i.v.m. een stukje achtergebleven weefsel van de mk die was gaan ontsteken. Al met al heeft het nog 1 maand geduurd voordat ik deze kwijt was m.b.v. 2 hysterocopieën. En toen...aug 2016; groen licht om weer te gaan proberen en zie nu...bijna een jaar verder.... Begin van de week een eisprong gehad, mijn cyclus is redelijk stabiel; maar waarom lukt het dan niet. Ik ga voor de zoveelste keer weer eens duimen voor deze maand. En zo niet...dan in augustus een bezoekje aan de huisarts...
Sorry dat ik zo laat heb gereageerd, merk aan mijzelf dat ik mezelf letterlijk terug trek, zodra mijn menstruatie weer is doorgebroken. De week van eisprong is spannend en daarna kom ik vaak weer onder mijn steen vandaan om hier te kijken.
Waarom het niet lukt is een raadsel voor ons allemaal... denk dat wij als geen ander weten wanneer het juiste moment is. Ben ook bang dat het mislukt omdat we er zó hard mee bezig zijn.. maar ja ontspannen of het even vergeten zoals iedereen leuk zegt gaat natuurlijk niet