Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

Ik kom net van de dokter... de eicel is zelfs kleiner dan 2 dagen geleden.. ik moet nu bloed prikken en dan belt hij vanavond wanneer de iui gaat zijn :(
    Een volgende iui (al hoop ik dat ik nu eens zwanger wordt) ga ik tabletten krijgen om mn cyclus regelmatiger te laten verlopen

2. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Livoli ahjeej.. dan ben je er al wel wat op voorbereid, maar komt altijd rauw op je dak. Om je opa zo te zien zitten is ook niet fijn :(
    Ah wat lief he! Heb je een foto die je wil delen? Ben erg benieuwd! Gelukkig heeft ze nog niks gesloopt maar wees voorbereid haha!

3. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Pff dat is even een tegenvaller! :(

4. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik ben begonnen op dag vijf. Slik 'm van dag 5 t/m 9. Dus zaterdag mijn laatste pilletje. Waar heb jij last van met Utro? Heel stom misschien, maar wat is dat eigenlijk precies die utro? Wanneer moet je dat slikken en wat doet het? Wat is er anders aan dan Clomid bijvoorbeeld?

Ahhh en wat mooi dat je opa gewoon zo oud is geworden.. Dat is toch wel het ideaal hè, gewoon 'op zijn' en dan sterven in je slaap. En je pupje, is het een rashondje of gewoon een gezellig 'vullisbakkie'? Heb je geen foto's? ;)

@Tilly92 Nee hoor, komt zeer menselijk over ;) Soms is het moeilijk om de balans te vinden, zeker als het allemaal niet lukt... Dat herken ik wel hoor, heb ik ook met chocolade etc. Suiker is superslecht voor mij met PCOS, en ik doe het heel goed, eet echt koolhydraatarm, weinig suiker, maar soms als ik baal of mezelf even zielig vind, dan gaat er gewoon een stuk in hoor. Daar zijn we mens voor toch?

@Sinaasappelsapje Wat balen van je eitje zeg... Hoop echt dat het niet uitmaakt en de poging gewoon succesvol zal zijn uiteindelijk!

5. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    :o:

Bijgevoegde bestanden:

PinkLady88 en Pancakes vinden dit leuk.
  6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    OH NO, zo lief! Ik kan het bijna niet aan! Wat een humpiedumpie... wauw!! :o::o::o::o::o:
    (en die hebben dan hartjesogen, moet je je voorstellen...)

7. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Pancakes oh en inderdaad dan over die suikerverslaving nog niet te hebben gesproken.. Wat goed dat je je er zo netjes aan houd! Ik heb ook PCOS, maar men wat is het moeilijk. Ik was eerst geen zoetekauw maar nu wel... Heel moeilijk, maar petje af voor jou!

8. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Hóe schattig!! :D

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Meiden, ik lees alles maar reageer later vandaag, maar even: DIE PUPPY VAN @Livoli!!! :o:

10. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@Livoli wat heerlijk! Superschattig!

@Pancakes utrogestan is progesteron. Soms blijft je progesteron te laag na een eisprong en wordt je dus té snel ongesteld. Progesteron is een soort bedje voor het eitje. Mijn gyn vergeleek het met laagpotig en hoogpotig tapijt :o: met een laag progesteron gehalte is de kans op zwangerschap verminderd, zoals bij mij het geval is. Je gebruikt het vanaf je eisprong en doet dan na twee weken een zwangerschapstest. Is die negatief,moet je stoppen met utro en word je ongesteld.

11. Baby dream

@Sinaasappelsapje wat rot van die echo! Hoopte op een mooi eitje voor je.

@Tilly92 sorry ik had je nog geeneens welkom geheten. Dus welkom! Je hebt dus pcos, wat rot! En wat betreft me time.. ik probeer het wel te plannen maarja vaak druk druk je kent het wel. We hopen binnen niet al te lange tijd een diagnose te krijgen over onze kleine man.

12. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Baby dream geeft niks! Er wordt ook zo gezellig veel gekletst! :D Het is ook overal hetzelfde he.. en vooral als je al een kindje hebt schiet het er vaak vast bij in! Mag ik vragen wat er met je zoontje is?

13. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    @Sinaasappelsapje wat raar van je eitje! Heb je hem dan gewoon gemist? Of moet hij nog komen?
    Wel balen hoor

@Baby dream dank voor de uitleg

@Pancakes dat dus hahaha
    In september heb ik een miskraam gehad, toen was het vermoeden er al dat ik te weinig progesteron aan maak omdat ik daarvoor ook altijd te vroeg ongesteld werd.
    In december op 7 dpo laten testen, hij was wat laag maar niet zorgwekkend. Ofterwijl ze wilde er niks aan doen. Werd naar huis gestuurd met: kom over een half jaar maar terug.
    Toen op 10 dpo werd ik njet ongesteld dus deed en test en die was positief! Maar op 14 dpo toch ongesteld geworden.

In mei opnieuw laten testen op 7 of 8 dpo dat weet ik niet meer, en nu was hij wel te laag. Zonder overleg heb ik eigenlijk direct utro mee gekregen.

Maar alsof de Duvel er mee speelt, mijn cyclus is deze ronde errrruugggg lang waardoor ik super laat pas een ei had en aan de utro kon beginnen, ik keek er zo naar uit!! (Beetje zoals Pancakes met Clomid geval haha)

14. Baby dream

@Livoli wanneer start jij ermee? Na je tempverhoging?

15. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Kletssssmajoortjes :roflmao: Ik ben geen zuurperd hoor, gisteren ook nog naar huis gereden. Kregen proefglaasjes en die drink ik niet eens leeg. Ben een slechte drinker :p

@Baby dream knuffel voor jou. Wat maakt dat je er tegenop ziet nu? Slecht gevoel? Of gewoon alles?

Oooh @Pancakes ik vind het zo psannend voor jou dat je eindelijk actie hebt in je lijf!

@Sinaasappelsapje wat confronterend ook nog zo'n doos. Bah, zo dubbel... blegh, wat zit het jou tegen. Hopelijk krijgt je eitje nog een mega groeispurt!

@Livoli ppppuuuuupppiiiiieeee!!! Ooooooh liefde zeg! Ben zo blij dat mijn hondjes geen pupsels meer zijn, al het gedoe maar als ik dan zo'n foto zie dan smelt ik toch weer ahha :o:

16. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

De arts belde dat mn hormoonwaarde vrij hoog zijn, ik moet donderdag weer terug komen in het ziekenhuis.

Ik snap het eigenlijk niet. Mn ei is te klein (iets kleiner dan 11mm) maar mn hormoonwaarde zijn te hoog.

17. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat vreemd... @Sinaasappelsapje had de arts enig idee waar dat aan kon liggen?

Grrrrrr, wil iemand een nieuwe echtgenoot? :roflmao: ik probeerde stiekem zo'n nieuwe super nintendo voor hem te kopen voor ons huwelijksjubileum, krijg ik net een mail van hem dat het hem waarschijnlijk gelukt is om er een te kopen :evil: dus meldde hem net dat ik hem stom vind want dat zou mijn cadeau voor hem zijn. En nu mag ik niks nieuws voor hem kopen want hij heeft een heel bijzonder etentje geregeld en we willen ook nog een feestje geven.
    Dus ik denk dat ik maar even ga denken over iets bijzonders, iets zelfgemaakts ofzo (als het even kan een positieve test maar dat heb ik niet gezegd :rolleyes:). En dan krijgt hij voor zijn verjaardag wel een echt cadeau :D

18. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    ja op 2 dpo moest ik starten.

19. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
  20. Baby dream

@Littlegirl1989 Ik hoop dat je een positieve test mag gaan geven, zou het allermooiste cadeau zijn natuurlijk!

Ik heb nog steeds een lief wit rompertje in de kast liggen, verstopt, met daarop een hartje en Papa erop. Hoop ook dat ik dat snel mag geven..

@Livoli oke! Ik moet eigenlijk de dag na mijn positieve ovulatietest beginnen. Maar denk dat ik de volgende keer ietsje langer ga wachten. Lees wisselende verhalen..

nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina