@Sinaasappelsapje dat begrijp ik! Fijn dat ze in het ziekenhuis de juiste begeleiding geven en alles er aan doen om herinneringen te maken van je kindje. Ook gebruik maakt van de stichting Make a memory? Ook respect voor zulke mensen. Het blijft apart dat ze het allemaal anders noemen ja. En inderdaad ieder verlies blijft even zwaar. Je kindje is je kindje met 7 weken maar ook met 25 weken. Met ervaringen en verhalen te hebben gehoord kijk je er sowieso anders tegen. Dikke knuffel voor jou! @Baby dream geniet van je rust! @Pancakes heel herkenbaar om er zin in te hebben! @nizzie86 het was een trieste periode, maar 'gelukkig' is ze snel daarna weer zwanger geworden en is ondanks een zeer onzekere zwangerschap een gezond meisje geboren die deze maand alweer 4 wordt! Veel succes met het huishouden! Ik ben vandaag aan het werk..
@nizzie86 Heerlijk zeg, ik zou die stap ook nog wel eens willen nemen. Als ik het ooit maar zou durven... Ik heb vannacht bij mijn ouders geslapen. Weer even ouderwets verzorgd door paps & mams.. Heerlijk! Sinds 8:30 weer aan het werk. Tot 17:30 nog door, dus we zitten nog even. Tweede pil Clomid zit er weer in. Weer gevolgd door twee crackers met pindakaas Verder vandaag niet veel boeiends. We hebben vanavond een vriend van ons te eten. Hij heeft twee kinderen en was 15 jaar samen met zijn vriendin, maar heeft er nu een paar weken geleden een punt achter gezet. Zijn ex-vriendin heeft borderline en hij weet nooit waar hij aan toe is met haar. Heel heftig allemaal, maar hij woont dus nu weer in bij z'n ouders. Hij is iets van 34 ofzo. Heel sneu. Maar goed, zijn ouders wonen dichtbij ons, dus hij kan af en toe lekker bij ons komen eten. Kan me voorstellen dat op die leeftijd weer bij je ouders in fulltime toch wel erg veel is... Verder vanavond geen plannen! Jullie???
Spannend @Sinaasappelsapje! Hou ons op de hoogte! @Littlegirl1989 Zo, jij bent er vroeg bij . Mag je dan ook eerder stoppen of werkt dat daar niet zo? @Tilly92 Wauw, wat een geluk, zo'n lief kleutertje! Ik hoop dat jou ook heel snel een baby'ke gegund is . @Pancakes Doen! Volg je hart! In welk vakgebied zou je eventueel voor jezelf willen beginnen? Gezellig om weer een keertje bij je ouders te slapen, hoe kwam het zo? En wat een triest verhaal, zeg, van die vriend van jullie. Lief dat jullie hem een beetje onder jullie hoede willen nemen. Vriend en ik gaan vanavond naar de bioscoop! Baby Driver, baby .
@Pancakes genieten is dat he, als je ouders nog zo voor je kunnen zorgen! Krijg er altijd zo'n heimwee van naar vroeger Wat een heftig verhaal over jullie vriend! Zal vast een vreselijk moeilijke keuze zijn geweest voor hem, maar soms moet je toch voor jezelf en je kinderen kiezen. Lief dat jullie hem soms zo opvangen, kun je hem toch een beetje in de gaten houden! Ondertussen zit ik braaf mn bak sla weg te werken en heb tot nu toe nog geen plannen voor vanavond! Ik denk lekker genieten van het weer aangezien het nu niet kan haha..
@nizzie86 hihi zo lief! Maar ik ben hier als laatste binnen komen vallen dus ik wacht rustig mijn beurt af. Jammer he, dat dat zo niet werkt. Ik gun het jullie allemaal zo!
Voordeel is weer dat je daarom ook niet op je beurt hoeft te wachten @Tilly92 jou babietje is net zo gegund als die van ons
@Tilly92 Het gaat er niet om wie het laatste binnenkomt vallen hoor! Ieder heeft zijn eigen verhaal. Al schrijft ik niet meer mee in nod clubs, daar kan ik niet tegen, zoveel al zwanger binnen 4 maanden. Had me net toch een opvlieger! Normaal nooit. Zou misschien door de hormonen kunnen komen, maar hoop stiekem op wat anders . Had dat vorig jaar juli ook, had toen een heeele lichte positieve test maar een test de dag erna was negatief en werd toen ongesteld. Heb wel vaker tuurstreepjes gehad maar die was toen vrij duidelijk! Maargoed, laat ik mezelf nou geen mooie verhalen gaan vertellen, waarschijnlijk valt de utro deze maand gewoon even flink verkeerd. Fijne dag dames!
Aaah, zenuwslopend @Baby dream! Ik hoop voor je dat het positieve signalen zijn. In other news, ik heb net de acupuncturist gemaild voor een eerste afspraak. Iek!
Oehhhh @Baby dream zo spannend!!!! Zou het? Wanneer kun je testen? @nizzie86 Wauw de acupuncturist. Ik was daar altijd sceptisch over, maar een collega van mij had al anderhalf jaar rugpijn na een auto-ongeluk. Fysio, massages, alles gehad. Niets hielp. Uiteindelijk de acupuncturist geprobeerd, als 'laatste redmiddel'. Binnen een paar maanden als sneeuw voor de zon verdwenen. Schijnt toch wel echt te kunnen werken. Hoop 't voor je! Ik heb ook sla gegeten @Tilly92 Lekker hoor... @Littlegirl1989 Wat heerlijk!! Oh man, ik wil ook 15u pleite, haha... En over mij; ja, ik schrijf graag, dus zou het liefst freelance redactrice worden. Maar da's erg onzeker en moeilijk om een baan in te vinden. Ff anders dan zzp'er, maar toch.. wat doe jij? @nizzie86 ?
@Pancakes Ik bén freelance redacteur! En vertaler. Maar dat noem je ook zzp'er, hoor . Ik vertaal boeken (zowel fictie als non-fictie) vanuit het Engels naar het Nederlands en verder lever ik diverse redactionele diensten, zoals het persklaar maken en het corrigeren van manuscripten, zetproeven en andersoortige teksten. Ook help ik mensen bij het opstellen en corrigeren van hun sollicitatiebrieven en cv's. Ik heb als het ware mijn eigen droombaan gecreëerd en dat bevalt me ontzettend goed! Nu is het wel zo dat mijn vriend kostwinner is en dat ik in principe niet hóéf te werken, dus de druk van het zoeken naar opdrachten valt bij mij een beetje weg. Gelukkig zit ik alsnog nooit om werk verlegen, want ik werk graag, dus dat is heel fijn! Binnen welk veld zou je redactiewerk willen gaan doen? En wat doe je nu als ik vragen mag? Als ik jou was zou ik sowieso lekker blijven doorschrijven op je blog, want dat je talent hebt staat buiten kijf! Ik ben trouwens ook benieuwd wat de acupuncturist voor mij kan betekenen, @Pancakes! We gaan het zien. Ik zal jullie op de hoogte houden .
@Sinaasappelsapje ow is dat bij 26 weken. Hoe dan ook, het is en blijft een moeilijk iets! @Baby dream ik ben ook wel benieuwd hoeveel dpo je nu zit eigelijk? Ik op 12. Normaal gesproken nu allang ongesteld.. maar door de utro nog helemaal niet! Heerlijk @Tilly92 we gaan er gewoon allemaal voor! Misschien brengt dit clubje juist veel geluk! @Pancakes ik snap helemaal hoe je je voelt, dat je clomid mag innemen! Ik ben ook nog steeds erg blij met de utro @nizzie86 dat lijkt me echt een goede film! Had er van de week op de radio is over gehoord. Heb vandaag en morgen lekker een dagje vrij genomen! Werk vrijdag wel alles bij als het slecht weer is
Daar heb je gelijk in! Maar omdat ik nog maar net ben gestart met een behandeling vind ik dat ik nog niet zo ongeduldig mag zijn! Ik zal voor je duimen!
Oh @nizzie86 Dat méén je! Dat is ook mijn droombaan joh! Mocht je nog eens versterking zoeken... Ik denk ook wel dat ik de sprong ga wagen hoor. Vraag is nog even wanneer; ik ben 27, vind het best spannend allemaal. Maar misschien dat ik hier wel al eens ga vragen om minder te werken, zodat ik het in ieder geval kan opstarten. Heb jij ook zelf een ondernemingsplan etc. opgesteld voor de KVK?
@Pancakes Nee joh, dat hoeft allemaal niet van de KvK! Je gaat er gewoon heen, schrijft je in, betaalt een eenmalige bijdrage en dan ben je zzp'er . Je zou van harte bij me in dienst mogen komen, ware het niet dat ik dan zelf geen werk meer zou hebben . Ik kan wel je naam een keer doorgeven aan mijn opdrachtgevers, al weet ik niet of ze op dit moment op zoek zijn naar nieuwe freelancers. Ik ben hoe dan ook voor het volgen van je hart, dus op mijn steun kun je in elk geval rekenen!
@nizzie86 Je hebt me helemaal enthousiast gemaakt. Ben op zich ook wel echt klaar bij mijn huidige werkgever. Ik zit in een support-achtige functie vast en ik mag af en toe wel schrijven voor de website, maar het onderwerp boeit me gewoon te weinig. Ik zit er nu echt aan te denken binnenkort eens naar de KvK in Amsterdam te gaan. Lijkt wel erg makkelijk als ik jouw verhaal zo lees! En ben jij gewoon hop, in één keer gestopt met je baan en begonnen? Of geleidelijk afgebouwd? Of ben je in één keer na je studie begonnen als freelancer/redacteur?